Blog
Valszeg egy Garrett K24/26-os feltöltőt legózunk össze. Mivel ez nagyobb, mint a gyári turbó, az egész leömlőt újra kell csinálni. A gyári leömlő áramlástanilag nagyon rossz. A kipufogógáz kijön a hengerből, és szétnéz, hogy most neki merre kéne mennie...:) Szóval osztunk szorzunk, és egy jól átgond Tovább »
Úgy döntöttünk, hogy "ha már a lúd kövér, akkor legyen mocsok-kövér! ;) Mivel váltó és olajzási problémák miatt úgyis szét kellett csontra szedni a motort, szerelő barátommal "Gróf Gabó" úrral osztottunk szoroztunk, és arra jutottunk, hogy csináljuk meg a motort úgy, hogy leh Tovább »
A blokk vonalba fúrása kész! Lehet rendelni a csapágyakat... Tovább »
Na ráuntam a tekerős, kínlódós, mahinálós emelőre, és beszereztem egy krokogyélust! :) Ehol ni: Tovább »
Tegnap cserélgettem téli/nyári kerekeket, hogy lássam melyik kerékkel van v égülis a bibi. Nem volt egyértelmű. Az viszont egyértelműen látszott, hogy az egyik gumimban van egy szép nagy reizer csavar! Na ezt ma reggel gumisnál befoltoztuk. plusz kicentíroztattam a kerekeket, mindegyik jó, cs Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2.0 V6 turbo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:sötétzöld
- Jellemzők:
Egyedi autó, amiben egy 2.0 V6 TB motor van. Ezt a típust soha nem szerelték ilyen motorral, eredetileg az autó 2.5 V6-os volt.
A kaszni eléggé viseltes, de a futómű, a hajtáslánc, és a motor kitűnő állapotban van, hála a felújításnak ("Kornya Mester Laci" munkája).
- Extrák:
- turbós motor
- direktszűrő
- lefúvószelep
- nagyobb (701-es) injektorfejek
- állítható üzemanyagnyomás
- LPH verseny benzinpumpa
- megnövelt turbónyomás (most 1 báron)
- újraírt computer (a növelt turbónyomáshoz)
- extra intercooler hűtés (vizet permetez a hűtőre kívülről)
- hűtővíz előmelegítő rendszer
- Egyéb:
Jelenleg a 2.5 V6 váltója van benne, ami rövidebb áttételezést jelent. Idővel majd kicseréljük a V6 turbóéra ;)