Mutasd

>> Szerviz2010-06-28

Már egy hete játszadoztam vele. Néha oda kellett koppintani az indítómotorra, hogy beinduljon a gép, már alig érte a kefe a kommutátort. Egyre sűrűbben játszotta, de mára volt időpontom, úgyhogy addig emelőszárral a csomagtartóban közlekedtem. Ha nem indult, kicsit megtunkoltam a gumírozott végével aztán gyí, hadd szaladjon. Egész tegnap délutánig. Már reggel hallottam, hogy necces lesz, gondoltam hátha kibír még néhány indítást. Hát nem. Elindulni még eltudtam, hazajönni már nem. Csak visított, hallatszott, hogy már nincs érintkezés , csak húzza az ívet. Úgyhogy szégyenszemre kötélvégen mentünk szerelőhöz vasárnap délben :-)
Ma az elektromos kicsit furán nézett rám, megjegyezte, hogy nem kellett volna ennyire kicentizni a dolgot, tiszta kráter volt az érintkező. Ez van, autó kellett, időpont nem volt hamarabb. Esztergán megszabályozta a kommutátort, kipucolta az egész cuccot, 2 új kefét berakott, valami zöld zsírral összerakta és kész!
Kicsit más most. Pöcc, röff. Eddig hallhatóan tekert néhányat, mire beröffent a motor. Ha tudom, hogy ennek így kell indulni, már egy éve szétszedettem volna. Lehet télen is ezért indult néha 3 hengerrel. Összehasonlíthatatlanul sokkal gyorsabban tekeri most. Tekerint egyet és már jár is...szuper jó!