Tagok >> Roberto147 >> Blog
Végre eljutottam az olajcseréig. Tegnap lett lecserélve légszűrő, olajszűrő és olaj. Természetesen Selénia 20K-t kapott. :) Illetve végre be lett szerelve az új deréktámasz állítóm, mivel múltkor eltörtem.
Na végre elkészült tegnap a lökhárítóm, csilli-villi. Szebb, mint újkorában. Nagyon szép munkát végzett a fényező, árnyalatnyi különbség sincs közte (ami azért különleges, mert nem lett összepolírozva).
Tegnap szerelőnél volt a kocsi, mivel fényezőhöz ment a lökhárítóm. Átnézte az egész autót. Nem sok hibát talált… Szelepszárszimmering, (valószínüleg) féltengely szimmering, stabilizátor szilent + összekötő rúd (1 centit lóg), illetve a kormányműben az axiális gömbcsukló (asszem így hívják) ki van kopva. És "csak" fényeztetni vittem a lökhárítót. :( Na mindegy a javítási költség bk 40000 lesz összesen (plusz a fényezés, de az betétlapra megy).
Ma este úgy döntöttem, hogy nicket változtatok rgsz-ről Régész147-re. Ezt azt hiszem egyszerűbb lesz megjegyezni. :)
Valaki nagyon parkolni nem tudó barom meghúzta ma a kocsimat. 1 órás huza-vona után egy kis rendőri segítséggel nagy nehezen sikerült kicsikarni tőle egy betétlapot. Reggel első utam a szervízbe vezet. Sajnos 3-4 napig most lökhárító nélkül fogok mászkálni. Egyébként az első képen a sérülés, a másodikon az okozó látható. :(
Na megtudtam végre, hogy miért is eszi a kocsi az olajat magasabb fordulatszámnál (3500 felett). Sajnos a szelepszárszimmeringnél folyik át, ha nagyon pörög a motor. Utána érdeklődtem, kb 30.000.- a javítási költség. Sebaj, inkább ez mint az a rengeteg olaj. :)