Blog
Na szóval, a hungaroringi Time Attackos események nem hagytak nyugodni. Hétfőn rendeltem 2db "új" gumit, kedden nálam volt, felszereltük, szerdán irány a pannonia ring. Napos idő, 20-22 fok, tökéletes. Előtte itt már viszonylag sokat mentem, még gyári turboval, üzemanyag nyomás problémával, úgy vo Tovább »
Miután úgy tűnt már minden összeállt az autón, sok sok kilóméter belement pályán minden gond nélkül, végre jöhetett az amiért az autó épült : Magyar Time Attack Hungaroring kupa IV. A time attack délután 4kor kezdődött, előtte szerettem volna menni egyet a hétköznapi pályaautósok között, hogy láss Tovább »
Az Sk ringről azt kell tudni, hogy baromi gyors pálya, egyáltalán nem az én gyenge alfámnak lenne való :) Viszont a pálya középső szektorában szinte csak kanyarok vannak, itt lehet meglepő dolgokat csinálni. Szép óvatosan kezdtem csak, bennem voltak az előző "pályaautómból" lévő emlékek, na ezzel te Tovább »
A márciusi lebőgés után, sokat faragtunk a gépen, meglett az üzemanyag nyomás bibi, elkészült a futómű, 305ös Brembo fék, stb. Innentől kezdve kb Juniustól Októberig 2000km mentem különböző pályákon, Slovakia ring, Pannonia ring, Hungaroring, a legjobb időeredményeknek minden pályáról külön bejegyzé Tovább »
A várva várt nap :) minden elkészült nagyjából, legalábbis annyira, hogy gurulni tudjak vele a pannonia ringen. Hamar kiderült az autó kanyarban borzasztóan gyors lesz, egyenesben kevésbé, sebaj :) Az első körben máris műszaki hiba, leállt az autó. Pár mp várakozás után beindult, megyek tovább, a 2. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 jtd 8v circuit race car
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Rosso
- Jellemzők:
1.9 8v 115le, gt2256v turbo, 170le/1167kg
Brembo fék 305mm
Visco differenciál (sperr)
D2 coliover
Michelin slick gumik