Jellemzők: Gyönyörű (élőben valahogy sokkal jobban mutatnak a Sportwagonok, mint fényképen, én egyébként Berlinát akartam, de a siralmas választék miatt ennél kötöttem ki)
Ja, hogy valami konkrétabbat?
90.000 km-el vettem, sérülésmentes, tökéletes gyári fényezés, finom bőrillat belül. Ja, és német import, úgyhogy nemkicsi pénzzel támogattam a magyar költségvetést.
A TS-hez képest megy, mint a disznó (meg úgy egyébként objektíven is, minden lefekvés előtt a jogsimért imádkozom....), és a fészlift nem csak külsőleg mutatkozik meg: sokkal összeszedettebb, feszesebb, modernebb autónak tűnik (de lehet, hogy csak a TS volt nem túl jó formában...), váltó, kormányzás, futómű mind felnőttesebb benyomást kelt. Legalábbis bennem.
A V6-ot gondolom nem kell különösebben ecsetelnem, legyen elég annyi, hogy erősen fontolom csengőhangnak és ébresztőnek felvenni a 3000 giri környékétől jelentkező hangorgiát.
Extrák: A HANG!!! A többi nem érdekes.
Najó, a hirdetések alapján a bőr és a navi valószínűleg extra volt még a V6 Distinctive felszereltségéhez is, ezen kívül szerintem semmi különös (mármint az átlag Alfa-felszereltséghez képest, egy germán "presztízsmárkánál" hosszú oldalakon át sorolnák büszkén extraként ami ebben van). Pár hárombetűs, hat légzsák, 16-os felni, előző tulaj által beapplikált kihangosító (sikerült úgy felfúrni, hogy ötödikbe kapcsoláskor beleütöm a kezem, gratulálok, talán az előző tulaj nem használta az ötödiket?!), 6-os CD-tár, fűthető ülés és külső tükrök. Alapvetően kényelmi dolgok tehát, futómű/motor tekintetében semmi berhelés.
Egyéb: A HANG!!!
Utálok kiszállni belőle...
Másik oldalról megközelítve: annyira megszerettem három hét alatt, hogy csak közepesen szorult el a szívem, amikor IGE-731et ma reggel leadtam a kereskedőnél...