Blog
Mindig imádom a szezon első versenyét. Hosszú álmodozás, és felkészülés után végre ki lehet próbálni ismét magunkat és az autókat. Csak úgy csobog az adrenalin az ereinkben, tisztára mint drogosnak az első belövés az elvonó után… :-) Idén a Pannonia Ring adott otthont az évad első versenyé Tovább »
Rég nem írtam, mert szerintem senkit sem érdekel a szerencsétlenkedésem. De aztán rájöttem, hogy már csak saját magamnak is megéri írogatni, mert egy csomó régi sztorit már én is csak innen tudok rekonstruálni. :-) Szóval akkor… Tavaly egész évben a megbízhatósággal küzdöttünk. Mind a ví Tovább »
Vonószem a pályaversenyzéshez... :-) Vajon Ki készíthette? :-D Tovább »
Olajhőmérséklet mérő műszer beépítés... :-) Szintén Piri munkája... :-) Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.5 V6 upgrade 3.2 V6 GTA look
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:ezüst
- Jellemzők:
Teljes átépítésen átesett :-)
Lejebb olvashatók a részletek!
- Extrák:
3.2 V6 upgrade (donor egy 166 volt)
- Q2 Torsen LSD
- Bilstein PSS B14 állítható magasságú futómű
- Team Dynamics 7.5*17 pro race 1.2 felnik
- Yokohama A048 225/45 R17 Semi slick gumik
- Gyári GTA felnik + Yokohama AD08 gumik 225/45R17
- GTA look első lokharitó
- GTA replica küszöbök
- GTA első-hatso stabrúd
- Ragazzon GT 3.2 V6 hátsó kipuff dob
- Ragazzon GTA középcső
- OMP toronymerevítők elől-hátul
- Powerflex szilentek hátul
- 330mm GTA fektarcsa + 4 dugattyus Brembo nyereg
- Performance Friction első, Ferodo ds2500 hátsó betétek
- Goodridge fém fékcsövek
- Ferodo Racing fékfolyadék 330c
- Squadra chip (255Le, 320Nm)
- BMC direktszűrő
- Novitec fehér oldalindex
- Zender váltógomb
-3M 3D Carbon fólia a B oszlopokon
-Sport Pack 2 Recaro ülések hátul full alcantara kárpitozás