Peti16V - főkép
>> EgyébAlfa Giulietta 1.4 Multiar QV-Line // 2025-11-29

Ma felszereltem a téli szettet. 4 mm körül vannak a profilok, így ez a gumi tavasszal kuka.

 
>> EgyébAlfa Giulia Sprint // 2025-11-14

Ma felkerültek a téligumik
Pirelli Sottozero
Nagy tapasztalat még nincs, de nyirkos-esős 8 fokban határozottan jobban tapad, mint a nyárik, viszont autópályán elég hangos.
Műhely: Red-Fox Soroksári út
7650 km

 
>> SzervizAlfa Giulietta 1.4 Multiar QV-Line // 2025-10-22

Mivel éppen esedékes volt az éves szerviz, és az autó kényszerből már a szervizben volt, így az olajfogyás okának vizsgálata mellett el lett végezve az éves szerviz, a szokásos olajon és szűrőkön kívül kapott új NGK gyertyákat, kiegyenlítőtartályt és végre a motortartó bak is cserélve lett a módosított verzióra,
Az olajfogyás oka nem derült ki, elképzelhető, hogy lekokszolódtak az olajáteresztő gyűrűk a korábbi hosszabb állás miatt, a turbón semmi nyoma hibának, szivárgás sincs, uh kapott egy komoly motoröblítést Liqui Moly szerrel, majd utána járatva lett a motor egy olcsóbb olajjal, de már adalék nélkül, majd ennek leengedése után került csk bele a Selenia K Pure Energy. Elég költséges beavatkozás volt, remélem ért is valamit…
(a gyári kiegyenlítő tartályt és motortartó bakot én vittem, így a lenti árban nincsenek benne)

125.891 km

 
>> SzervizAlfa Giulietta 1.4 Multiar QV-Line // 2025-10-21

Trélerrel (itt is kösz, Dani!) bevittük az autót az Alfa Romeo Szerelemhez, ahol rövid idő után kiderült, hogy nem volt elég olaj a motorban, ezért a MA egység nem tudott megfelelően működni, így ezért állt le a motor. Kapott egy kis olajat, a 3. kísérletre beindult, szépen kisimult a járása. A hiba oka megvan, de hogy miért fogyott el ilyen hamar az olaj, azt még ki kell deríteni…

>> EseményAlfa Giulietta 1.4 Multiar QV-Line // 2025-10-19

Ma a feleségem az első kanyarig jutott az autóval, ami először elkezdett erőtlenné válni, majd le is állt a motor. Szerencsére nem jutott messzire, így nem kellett sokat tolni hazáig…
Holnap hívom a szervizt, gyanús, hogy elszakadt a tavaly nyáron cserélt vezérlés. (Azóta már kiderült, hogy nem az volt)

 
>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Multiar QV-Line // 2025-08-23

Felragasztottam az ismert, ebayről beszerezhető öntapadós alcantara(-szerű) utasoldali légzsák borítást, hogy megóvja a fedelet az UV-sugaraktól, hőtől és így a felpúposodástól és kirepedéstől.
Asszem 34€ volt ingyenes szállítással.

 
>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Multiar QV-Line // 2025-08-23

A kilincsekről mállott le a festék, így a csere mellett döntöttem.
Színben így végre harmonizál a kilincs, a visszapillantó és a pajzs.

>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Multiar QV-Line // 2025-08-20

A régi borításról pikkelyesedett a fényes krómbevonat, ami amúgy sem tetszett, így adta magát a csere a matt (szatén) krómra. A cserét a youtube-on található videók segítségével végeztem. Nem nagy ügy, de azért kell egy kis türelem és kézügyesség hozzá. Nekem a bal oldalinál el is tört a tükörlap, mert a másik oldali siker után elbíztam magam és kevésbé voltam óvatos. Így vehettem egy tükörlapot is pluszban, ami miatt másodszorra is neki kellett ugranom a mutatványnak.
Minden jó ha a vége jó! Tetszik az eredmény, ezzel a kis lépéssel is frissebb és újszerűbb állapotú lett az autó.

>> EseményAlfa Giulia Sprint // 2025-08-04

Horvátország, Solta-sziget

 
>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Multiar QV-Line // 2025-07-13

Ma végre felkerült a faceliftes scudetto. Erre a cserére az autó 1 évvel ezelőtti vásárlása óta készülök, uh nagyon örülök neki, hogy végre megcsináltam.
A felszerelés előtt ismét nézelődtem a youtube-on, tök jó, hogy nem vakon kell egy ilyen műveletnek nekiállni. Ahogy másoknak is, nálam is több menetes rézhüvely is elfordult a régi rácsban, ez egy kicsit lassította a műveletet, de mindennel együtt így is kb. 2 óra alatt kész lettem.
Nagyon tetszik az autó frissített arca, sokkal jobb szerintem az összhatás így, nem csak a rács más, az egész formaterv sokkal harmonikusabb és frissebb.