A kopogást elkerülendő tartottam egy kis upgradet anyós egynél. Jobb alsó lengőkar és gömbfejek csere. Hétfőn futóműveshez vesszük az irányt.
Milyen jó is az, amikor nem kell megfagyni a minuszban. Addig nem tudod milyen a fűtés nélküli autó, amig szarrá nem megy a termosztátod. :) Köszönet Attilának a segitségért!
Újabb két évig róhatom a km-eket, ha a KH-n múlik. Megdicsérték. Ilyenkor mindig olyan büszke vagyok :))))
Lealvázvédőztettem Gizmót! Feljött rajta a gyári réteg, ugyhogy cselekednem kellett! :)
Ennyit a Szlovéniában gyártott jó minőségű utángyártott alkatrészekről. Gyangélkedik az 4. hengernél lévő. Megrendeltem a gyáriját, meglátjuk azzal mit csinál.
Új papucsokat kapott a lelkem. Idáig teljesen meg vagyok elégedve velük. Sava Intensa 195/50
151 000 - nél megesett az olaj, lég-, olajszűrő csere. Rámérettem a motorra is, a diagnosztika nem jelzett semmilyen hibát. Mérettem egy kompressziót is, a legnagyobb eltérés 10 % volt. Kapott a kincsem egy kis Engine Restorert (motor-regeneráló) , az eredményét majd meglátjuk.
Nyekergést hallottam a kormánymű felől. Irány egy szervíz. Mire észbe kaptam gőzölgő gépháztetővel álltam az út mentén. A pancser addig szórakozott, amíg kinyírta a szervómat. Ugyhogy 22 papírért kicseréltettem az amúgy is jó szervószivattyút, és még a nyekergés sem szűnt meg. Amugy a jobb alsó lengőkar kiabál.
Biztos ami tuti ledobattam róla a teljes szettet (Szíj , 2 görgö, vízpumpa ), mert nem mondták mikor volt utoljára cserélve. Mint kiderült nem lett volna kötelező, de ez így a jó. Gates szíjat kapott, és SKF görgöket, meg gyári vízpumpát és ékszíjat. Megérdemli. Vigyázok a kis kincsemre.
Lehet hogy egy kicsit csicsás lett, de szerintem illik hozzá. Pirosra fújtam elöl és hátul a féknyergeket. Nagyjából egy 5 órás művelet volt száradással együtt! Persze a formámmal jár hogy ez az eset sem ment egyszerűen, mivel a második nyereg fújásánal meghalt a spray. :))