Tagok >> NGC >> 156 2.0TS 16V Ricco Rich/Distinctive >> Blog
- Típus:156 2.0TS 16V Ricco Rich/Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:nem szürke
Az elmúlt néhány hónapban kicsit el lett hanyagolva az autó... sajnos. Ez köszönhető a már közhellyé vált gazdasági válságnak, és még egy rakás dolognak.
Szóval, új év, új problémák. A motor ötezres fordulatnál fulladozik, ez a jelenség Komárom óta, sőt az előtt óta megvan. Valószínű, hogy lambda-szonda, de a mérés után kiderül.
A tél új következménye, hogy a hátsó kipufogó dob felől igen hangos zörej hallható, ami kiküszöbölhető azzal, ha rálépünk a cső végére. Érdekesség, hogy alapjáraton és enyhén dőlve jelentkezik. Hideg motorral elindulásnál is hallani. Az autó dőléséhez még hozzá tartozik az is, hogy az eleje felől is érdekes hangok jönnek; mint ha egy kavics zörögne benne folyamatosan. Ahogy vízszintben áll az autó (hossztengelyhez képest) azonnal elmúlik. Kell egy olajcsere is, nemrég kellett utántöltenem és elég sötét volt a színe. A nyáron kicsit meghajtottam, gondolom ezért is fogyott az olaj.
Az futómű, elöl-hátul nyöszörög, hátul stabilizátorrúd csere lesz és szilentek, elöl csak szilent. Valószínű bírta volna tovább is, ha nem küldik meg hátulról és nem torzul az egész kaszni. Kell új kartervédő is, az első zörgést annak tudom be, de majd az emelés és mérés után kiderül minden.
Ezzel a néhány javítani való dologgal ismét eltolódik a fényezés és egyéb esztétikai hibák javítása, valamint a törés okozta motorháztető elcsúszás (ami remélem csak állítási probléma).
És ami még fontos, hogy végre garázsban áll.