Elérkezett az olajcsere... és társai!
Olajszűrő, Levegő- és pollenszűrő, gázolajszűrő. 2 vákumcső, rendszámvilágítás és a kuplungpedálban egy trükkös rugó.
Hát kész:)
Hazafelé a szilveszteri szórakozásból a jó kis M5 -őn 110 km/h-nál egyszer csak ott lett egy kutya. Már csak arra volt idő hogy megfogjam a kormányt rendesen...
Örülünk hogy megúsztuk ennyivel.
A kihivott közútkezelőt megvártuk a Lajosmizse Shell kútnál.Azzal kezdte hogy ne szórakozzunk már ő nem látott semmit. Érdekes a kiérkező rendőrök azzal kezdték hogy meg van a kutyus. (RIP ) . Fura mód rögtön eltünt az ember.
Csöri... készülhetsz alkatrésszel!
Hideg-meleg....
Termosztát. minden Alfás kedvence. Régen mérte Csöri, azt monta szerinte nem olyan rossz. Legutóbb azt mondta már rossz. Hallgattam rá.
Na meg ugye Bp-n közlekedünk. Itta sima út is tiszta luk. Be is költöztek a nyöszörgő manók. Mostanáig mert hangsebeséggel esett ki a futómű, és vele együt a két nyüszítő felső lengőkar.
Hurrá! Mutató ideális helyen, nyikorgás sehol, sőt fura mód az autó is talán stabilabb lett?!
Hurrá!
Várpalota, szakadó eső, frissen mosott kocsival. De van jó hír. Levizsgáztunk, rendben van mnden.
Felkerültek a téli lábbelik, hát nagyon ronda:) De lett új kézifékkötél!
Előző nagyjavitáskor első betét-tárcsa csere volt aktuális, és értt a hátsó is. Mi tagatás, használjuk az autót.
Igy lett új hátsó tárcsák, betétek és ha már akad benne kilométer, hát egy olajszürő-olajcsere is történt.
Most megint lehet kormolni. Hazafelé meg beleszaladtam egy díjebeszedős gyorshajtós rendőrduóba, kiváncsi vagyok jön-e majd csekk..
Ma kapott az autó új albaktörlőket. Már rendesen kiszolgált az előző. Csíkozott is. Idegesített is...
A pénztárca meg nem örült neki.
Nemrég átléptük a 100.000 km-t. Csöritől épp 2-3 km-re :)
Kalandos volt:) Az utolsó nagyszervíz óta egy-egy dolog elromlott, de a legtöbb bosszúságot mint sok dájzeles traktorosnak nekünk is egy halódó, vacak EGR okozta. Okos ez az elektronika, minden szarságot figyel, megmond, de hogy minden hiba forrása az EGR... Hát lett új "felújított" EGR.
Fura. Csend lett... Simábban jár, kevesebb álcakormolás volt előzéskor... Öröm és boldogság.
De kapott Bella új olajat, szűrőket és előre két szép tárcsát betéttel, hogy ugye meg is állunk ha kell. A hátsóval még kihúzzuk a telet:)
Csöri: köszi!
101837 km
Jó volt Komárom. Nem voltunk ott sokat, későn értünk le, már mindenki mindenfelé és az a kevés ismerős arc, akit ismerünk azokat se láttam. Kis eü séta, kürtöskalácsos folytással, és irány haza.
Hazaúton a körforgóból kifelé gáz és "platós ifa hang".... pzsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Dühöngés, erőhiány, majd Csörgő művek.
Alsó intercooler cső (nem értek hozzá) csere. Még volt egy kis szöszmötörés lenn Csörinél mert a "kraft" valahol elmaradt. De meglelték a szakemberek.
Hazafelé néha megrángattam a bajszát. JÓÓÓ :)
Már nagyon meleg volt a hétvégén és hogy néz ki hogy az autóban megy a légkondi, kellemes a hőmérséklet, a gép meg téli gumikon izzad....
Pincébe le, gumikat be a csomagtartóba. Majd meg szakadtam! Utána a téli kerekek lecipelése meg könnyed séta volt....Hiába a mai fizika állása szerint az acél nehezebb a könnyűfémnél :)
Szóval volt gumis látogatás, aki a négy kerék centirozásáért, meg a kerekek fel - le cserélésére, meg "gáz volt benne, rakok bele" mondatért elkért egy keveset....
Motor controll system failure, go to dealer - már nagyon untam, .... el volt túrósodva a turbó és környezete de Csöri kezei kipucolták... jobb lett, de még nem tökéletes....