No kérem, elindult a dolog. Kasztni és fényezés, meg némi átszabászat. Autó lesz belőle mégis, igaz nem veterán, hanem napi rabszolga. A terv:
- QO kasztnielemek (orr, lámpák, krómok, műanyagok, meg egyebek)
- Grigio Metallo Nube szín
- TS nagyfékek, America stabrúd, poliurethán szilentek mindenhova, meg tuningolt motor és váltószilentek
-TS motor (felújított) és váltó (sperres, felújított) isostatikus rudazattal
- szép beltér
- még ősszel :)))
A hétvégén nekiduráltam magam a nemműködő kilométeróra titkának: azt már korábban megfejtettem, hogy a jeladó műxik, tehát csak az óra vagy a kábelek lehettek bűnösek. Az ebajról vettem is műszarcsoportot (ne kérdezzétek mennyi volt), de a kilométeróra még az eredetinél is rosszabb volt (legalább a fordulatszámmérő már oké). Aztán megláttam Misike76 hirdetését a régi 33-as cuccokról és sok minden ismerősnek tűnt: így esett, hogy a 33-as kilométeróra bele átköltözött a Spider műszerfalába. Ezután már csak be kellett kalibrálni: ez úgy történt, hogy a félig bekötött műszerfallal az ölemben, egy GPS-es az ablakban fel le rohangászta egy bekötőúton és egy csavarhúzóval b@sztattam a műszer finombeállító potméterét egész addig, hogy 2-5km-en belül mért a gps-hez képest. Sajnos napi számláló és kilométerszámláló még nincs, mert a 33-as órája egy lábbal több, mint a Spider bekötése és még nem jöttem rá, hogy ez jeladóról kap testet, vagy csak simán test kell, neki, de majd ez is meglesz, most örülök annak, hogy minden mér... A néhai 33 266000-nél dobta el az óráját és ím, most egy Spiderben forog tovább. A következő az utasoldali ajtózár lesz - ezt olyan félelmetesen elbarmolták, hogy csak ideig óráig tudtam működésre bírni. Sebaj, föl az ebaj-ra! Stay tuned, hamarosan ugyanitt a Spider jobboldali ajtaja című műsorunkban!
Jó kis gyári Bosch riasztó. Egyszerre csak nem akart elindulni az autó - bizony, behalt a drága. Bár aki látta csodájára járt az antik kulccsal (!!!) deaktiválható szerkezetnek, de most mennie kellett. Bizony a németeknél sem szerelnek szebben minden esetben, mint a mi jó kis drága fakezű szerelőink... A képen a kábelmennyiség látható, amelynek semmi keresnivalója nem volt egy Spiderben. A riasztó amúgy műszaki kortörténeti emlék is lehetne ('87-ből). Béke poraira.
Aztán ha már itt tartottunk, megnéztem a futóművet... Azt hittem menten elájulok. A hátsó rugótoronynál elengedett a ponthegesztés és az egészet átnyomta a kasztnin (igen, ez bizony egy dobozszerűen lezárt kasztni részben lakik, amíg nem történik ez, nem is látod mi készül - jó kis Pininfarina kisszéria, ez az becsúszhat :))) ). Ember nem vállalta volna, úgyhogy apámmal ketten nekiestünk - ki hegesztett már tükörből, hajlított pálcával, kis lukon keresztül, folyamatosan hűtve és asztbesszel borogatva a környéket? Hmm? Senki? :))))
Amikor ezek a képek készültek, még sütött a nap. Még csak egy hónapos volt a kocsi. Még alig mentem vele (szerencsére). Így vettem - elég olcsón, voltak vele gondok, a tulaj nem mert vele foglalkozni. Aztán megtudtam miért :))). Vacakolt az elektromosság itt-ott. Na, de nem azért van nekem annyi Alfám, hogy ennyitől csak úgy beijedjek, gondoltam...