Mutasd

>> Esemény2013-10-31

Felsírt a gyerek! jelentem a beteg túlélte a szív transzplantációt, sőt, szerintem úgy 20 pacival jobban is érzi magát :) Mint kiderült a hátsó szivattyú megadta magát (ami a tankban van) és ezzel magával rántotta a a halálba az első nagynyomású üzemanyag szivattyút is (mivel azt a benzin hűti, amit az előbbi szállít oda hogy ne legyen levegős a rendszer soha - és ami most elzárt benzincsapként funkcionált). A tankra is référt már egy kis kozmetika... Ja, igen elkészült a lökhárító is. Örök igazság, hogy három autó kell egy Alfa restauráláshoz - ebből kettő az alkatrész, egy meg amelyiket a legkevésbé rágtak szét a fémférgek.

 
>> Esemény2013-08-26

Itt fú alatt elég sok minden történt, majd egyszer ömlesztve, de nem egyszerű a történet. most csak annyit, hogy házilag, egyedileg készített kipufogó lesz alatta. Ez itt a hátsó dob, festést követően. A véget valami régi cuccról szedtük.

 
>> Szerviz2011-01-29

Két lépés előre, három hátra. Rejtélyes elektromos hibák tűntek fel - ami eddig jó volt, hirtelen megint nem, sőt zárlatok is lettek. Műszerfal ki, kábelkötegek szét - ezúttal atomjaira. Most kicsit abbahagytam. A hátsó lámpa köre teljesen össze volt égve, valamint újra kellett huzalozni a lámpatestek nyákját is; ezek most az újonnan is ótvar szar gyári helyett vadiúj Bosch csatlakozókat kaptak, meg csavaros rögzítést (az eredeti amúgy is le volt törve. Az utolsó képen az nem egy kísérlet arra, hogy inkább hangszerkészítőnek álljak régi romos Alfák gyógyítgatása helyett, hátha azzal jobban járnék :). Apám mutatja a "custom made" szervóolaj-hűtőt.

 
>> Szerviz2011-01-29

Végre megtörtént. Épp hogy csak befért :/

 
>> Szerviz2011-01-10

Lépésben haladok - a motor már bent van, minden tartozékával, meg a váltó is, a kipufogó jön (Ts első és középrész, hátsó dobot majd meglátjuk). Az elektronika is lassan lábra áll: a csatlakozók és egyes vezetékek cseréje után újra működik a "kompjúter" (a híres karácsonyfa :))) kopp-kopp) és a Bosch "trip computer" is beéledt. A hátsó traktusnál tartok; a lámpák nyákját újra kellett forrasztani, annyira gyalázatosak voltak, egyúttal lecserélem a rettenetes gyári csúszkás csatlakozókat is szép új bosch rendszerűekre. Természetesen ez is egy tervezetlen beavatkozás volt. Az autó annyira széjjel volt, hogy mostanra tényleg mindene volt már a kezemben... A legnagyobb fejtörés az oldalablakok vízlehúzója - az eredetit az előző tulaj "segítői" eldobáltak :S. Okulásképpen itt egy skicc a dologról. Mondanom sem kell, teljesen beszerezhetetlen - bár ötletem már van, egy bukott kísérleten is túl vagyok már. Stay tuned!!!

 
>> Szerviz2010-10-31

Váltó izosztatikus rudazat, miután kioperáltuk egy 75 Indy-ből és ami lett belőle, miután egy fél napot szórakoztam vele. A gömbcsuklók és a perselyek gyári új alkatrészek - Pécsen a Bolgár közben lévő Ricambi tulajdonosa (mielőtt eladta volna az üzletet, azóta nem is járok oda) megkérdezte nem veszem e meg a raktári maradékokat, mivel nem kell senkinek: három izosztatika felújítókészlet, motortartó bakok és egy ATE féknyereg (dobozában!) volt nála. Amit tudtam, elhoztam :) most jól jött :))).

 
>> Esemény2010-10-11

:) Alfa 763.

 
>> Esemény2010-08-31

No kérem, elindult a dolog. Kasztni és fényezés, meg némi átszabászat. Autó lesz belőle mégis, igaz nem veterán, hanem napi rabszolga. A terv:
- QO kasztnielemek (orr, lámpák, krómok, műanyagok, meg egyebek)
- Grigio Metallo Nube szín
- TS nagyfékek, America stabrúd, poliurethán szilentek mindenhova, meg tuningolt motor és váltószilentek
-TS motor (felújított) és váltó (sperres, felújított) isostatikus rudazattal
- szép beltér
- még ősszel :)))