Tagok >> _ÁRPÁD_ >> 156 SW 1.9 JTD 16V DISTINCTIVE >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTD 16V DISTINCTIVE
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:08 SZÜRKE (forgalmi)
Sajnos meg lett törve mint már írtam a fórumon...
2014.08.04. hajnali órákban M6 - Inváncsai kijárat közelében Duanújváros irányában. Fiam elbeszélése alapján, belementek valamibe (nyomvályú vagy gödör+ a szakadó eső) ami megfordította Őket és a belső szalagkorlátnak csapódtak. Szerencsére senki sem sérült meg!!! Az autót meg helyre lehet hozni...
Amint látszik a képen is kiszakadt a jobb hátsó kerék. :(
Eltört a hídtest is az is cserére szorul. Elméletileg keddre kaptunk időpontot a karosszériáshoz mert ma-holnap már lábon áll :) Sajnos képekkel nem tudom dokumentálni a folyamatot, mert nem tartózkodom a kocsi közelében (kb:1000km-re)
De amint hazaérek és még nem lesz kész lövök pár képet...
Reggel 8-ra érkeztem a szerelőhöz. Vittem a vezérműszíjat, vezető görgőt,feszítő görgőt, vízpumpát (fém) és a levegőszűrőt. Minden rendben zajlott nem volt berohadva semmi csavar kivéve az első kereket... még a téli kerék volt rajta és kicsit ráette magát a téli sózás miatt (kalapács és fadarab segített rajta)
kb 3 óra múlva üzemkész az autó.
Pótolva lett a kifolyt fagyálló is a rendszerből.
megj: következő olajcserénél hosszbordás csere!!! 6PK1836-1840
289388km (óra szerint)
Nekiálltam lecserélni az olajat. Selenia WR Diesel 5W-40 csordogált bele. +olajszűrő, üzemanyag szűrőt is kicseréltem. De nem töltöttem fel előre, mert gondoltam majd a szivattyú megteszi :-). Úgy is volt a kifolyó csonkra egy átlátszó cső,pár mp gyújtáson és már tele is volt a szűrő.
A levegőszűrőnek nem álltam neki mert nincs bilincsfogóm, majd holnap a vezérléscserénél megoldják.