Mutasd

>> Egyéb2014-03-05

Mivel gondolkoztam egy utódon (de le is mondtam róla) így nézegettem a 159-eseket. Csak is benzines és V6-os jöhet szóba, mert keveset használom (évi 10e km) és Budapesten 90%-ban. Nem szeretnék le mondani a V6 nyújtotta élményről. Nem ismertem a 159-ben a 3,2 V6 motort, gondoltam olyan mint a 166-ban. Sajnos nem.
Volt szerencsém a mai napon kipróbálni egy Alfa Romeo 159 3.2 V6 JTS Q4 -et. Hát vegyesek az érzelmek. a Q4-hajtásból semmit nem éreztem (száraz aszfalt Budapesten)
Lehet esőben,hóban megmutatja magát a Q4 előnye, így viszont nem tudok róla érdemben nyilatkozni. Viszont a futómű az út hibát sokkal jobban elnyeli mint a 166 de mégis sokkal feszesebb a futóműve, ez nagyon tetszett. Külsőre nagyon tetszik a forma, szerintem az egyik leggyönyörűbb alkotás, viszont a beltér nagy meglepetésemre kicsi. A hátsó sorban a megfelelő üléspozíció beállítása után kisebb a hely mint a 146-ban. Ezen nagyon meglepődtem. Első sorban pont passzentos de a válunk már összeért az anyós ülésen utazóval (tulaj). Tény, hogy sokkal modernebb belül mint a 166, tetszett amit láttam. Itt is kell megemlítenem, hogy a külső tényleg nagyon szép és nyál csorgató. Jöjjön a "fekete leves": Nem dobtam magam hagyat a 3.2 V6-tól. A hangja meg sem közelíti a 166-ét, nem beszélve a menetteljesítményeiről, pedig egy élvezetes maunál váltós volt. Nem azt mondom hogy rosszul ment meg csúnya a hangja, de valahogy többet vártam tőle. Gondoltam na majd a pályán kárpótol, de nem jött meg az a huuu de hátbabasz érzés 100-200 ig, mint ami elvárható lenne. 0-100 nem is próbálgattam. Az enyémből ki indulva ezek a motorok 100km/h fölött érzik jól magukat. Nem tudom hova tenni ezt a motort. Az meg hogy a forgalmit nézve kicsit több mint 1700kg a kocsi szintén nagyon meglepet.
Azt mondtam már, hogy nagyon szép a kocsi kívülről?
Dizelt nem szeretnék, de 159V6-om sem lesz, pedig nagyon tetszik a forma (ha nem mondtam volna még)
Természetesen ez csak az Én véleményem :-)
Képek készültek, később (ha megkaptam) teszem is fel.