Csont nélkül átment. Még lesz egy sorbaállásom az okmánirodába, ahol be méltóztatnak írni az új forgalmiba a vonóhorgot.
55000km körül mentem az autóval, úgy döntöttem időszerű a vezérműszíj készlet csere. Megbeszéltem a emberrel, keddbe egyeztünk meg. Elvitte az autót, kisvártatva hívott, hogy van egy kis hoppá, mert a felső motorkitámasztó basz megkotlott. "persze rendelj egyet, aztán cseréld azt is, ha idődből futja. Sőt, ha már aknán van a gép, nézd már meg az alját, futómű, fék ilyenesmi." Megnézte, megint hívott, hogy fékbetét csereérett. "persze, azt is rendelj, had menjen". Aztán megint hívott, mert a fékmunkahenger is cserés, annyira be van rozsdásodva, hogy lehetetlenség össze rakni. Értem én, hogy 18 éves autó, 283000km-el és ezek leginkább olyan kopóalkatrészek, amik kopnak, ha használva van az autó (márpedig használva van), csak így egyszerre egy kicsit sok volt. De akárhogy matekozok még így is elég gazdaságos kis autó.Meg szép. Meg jó:-)
Szakadt levegőcső lecserélve, 4db hangszórórács (az összes füle megvan mindnek:-)) berakva.
Már megint olajcsere (selenia 10w40td), olajszűrő, légszűrőbetét, üzemanyagszűrő. A légtömegmérő mellette gumi könyökön nagy, randa repedés. Egy élmény lesz olyat találnom.
954km-re 48,25 liter gázolajat tudtam tankolni. Szerintem ez teljesen jó 😊
Ráfért a csere, megkapta. Nem világított a napi számlálóm, az is orvosolva.
Mivel nem kelt el az autó, kapott egy külső festést és megmarad még pár évig.