926km-re 48,57 liter gázolaj.
5.22l/100km. Szerintem teljesen jó.
Az autó ijesztő elektronikus anomáliákat produkált. Nem tudtam kikapcsolni az ablaktörlőket, elől/hátul ment folyamatosan. Pár nappal később enyhe fékezésre elkezdett dudálni, majd ahogy beállta egy parkolóba, folyamatosan dudált. Álltam a leállított autó mellett, szemerkélő esőben, kulccsal a kezemben, az meg csak dudált. Amúgy is időpontom volt a szervízbe olajcserére, gondoltam akkor már ezt is megnézetem. Őszintén szólva fogalmam sincs mit csináltak vele, de most minden oké.
Újra kellett lakatolni az autó alját. A taposó lemezeken tenyérnyi lyukak, a 2 decemberben feltákolt küszöb kuka, az ajtók alján rozsda, a csomagtér ajtó alján is volt kis purgya, és az egyik sárvédő is hólyagosodott. A kasznis talált valahol az autó aljába beépítve egy eső csatorna darabot, valamint 1db vastag pamut zoknit. Nem tudom ezek mi célt szolgálhattak.
Olaj+szűrő csere
Kuplung készlet
Kettőstömegű
Váltóolaj
Fékcső
Bölcső
Lengőkar
Némi szilent, gumiharang
2 küszöb csere+alváz lakatolás, alvázvédelem. (sajnos nagyon ráfért)
Vezérműszíj készlet, vízpumpa, fagyálló, generátor ékszíj csere.
Az autó összes lámpája pislogott. Generátor feszszabályzó volt a ludas.