Tegnapelőtt megérkezett a fék T+B szett köszönet Ferkének.Ma nekiláttam a cserének ,kicsit nehézkesen indult mivel beáltak a csavarok és csak nagy küzdelmek árán tudtam kiszedni őket! A betétkopásjelző el volt szakadva így nem jelezte a vas,hogy már cserére érettek a betétek! Ami azt illeti életveszélyes volt a vas! Ha már szétszedtem gondoltam nyomok egy kis optikai tuningot és szinre fújtam a féknyergeket!
A kép magáért beszél! 163000-nél olajcsere+olajszivárgás elhárítása,meg ami kell!
Így ALFASITY előtt 1 nappal ráfért már a vasra 1 nagytakarítás kívül+belül! Bár az idő nemvolt valami kegyes ma hozzánk,de azért délután sikerült elcsípni a napocskát. Hurrá holnap indulás:-)))
Ma megint elhárítottunk egy problémát köszönet -FERKÉNEK. A klímám indításkor automatikusan bekapcsolt és engem ez idegesített,így hát a kovetkező a megoldás:-))
- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást
Visszaállítani ugyanígy kell.
Tegnap végre JATA cartárs jóvoltából hazahozhattam a vasat :-)))) Kicserélva a kettőstömegű+kuplungszett+váltóolaj és átnézve az egész az elejétől a végéig! Hát van még pár dolog ami cserére szorul féktárcsák+betétek, hátsó keresztstabilizátor+silentek,hátsó kutyacsontok,hátsó futómű kis szilentek,alsó felső lengőkar,kipufogó tömítés,izzítógyertya,olajteknő tömítés!
Hát a múlt héten bekövetkezett amitől mindig is tartottam! Elkezdett rendetlenkedni a vas,mikor engedem fel a kuplungot ráz mint állat :-((( Próbálok érdeklődni mi lehet a gond,de az utolsó diagnózis több mint valószínű kettőstömegű adta meg magát a jobbik eset ha csak kuplung cserére szorul!