Mutasd

>> Esemény2015-01-07

Ma reggel 5:45-kor szerettem volna indulni. -8 Celsius fok volt. Reméltem nem lesz gond. Lett. Kormos tojt arra, hogy melózni menjünk.
Mondtam neki mindent, dicsértem, megígértem neki, hogy délután kap ajit. Azt a fránya lelkét ennek a gépnek, hát nem elindult?

Szóval ígéretem betartottam, vettem neki WYNN'S dermedés gátló adalékot!
Jól megitattam vele, aztán kapott egy kis FuelSave-t. Remélem, holnap reggel normálisan indulunk :)

 
>> Szerviz2015-01-07

Már a 166-osomnál is megtapasztaltam, hogy a csomagtartóban lévő elektromos kábelek az átvezetésnél mennyire gyengék, sérülékenyek. Az állandó csavaró mozgástól, a hőmérséklet változásától és az UV sugárzástól idővel megkeményedik a szigetelés és eltöri a vezetéket. Nem kis meló volt azt javítani.

Kormos az utóbbi időben nagyon érdekes hibákat kezdett közölni velem. A középkonzol/műszerfal világítása állandóan változott, vibrált. A bal első tompított fényszóró működés közben kialudt, rendszertelenül kaptam izzítógyertya hibát. Nem tudtam mire vélni, csak gyanakodtam, valamilyen kábel hibára. Akkor lett világos számomra, amikor szóltak a kollégáim, hogy nem világot a hátsó lámpa és atolató lámpa a csomagtartó ajtón.

Világos volt, hogy meg kell nézni az átvezetést. A gumicső lehúzása után egyértelmű volt, hogy baj van. Csupán a zárhoz menő vezetékek voltak valamelyest épek. Minden vezeték megtörve!!!

Leszedtem a burkolatot, kifűztem a kábelkorbácsot és szerencsére az átvezetésnél volt egy csatlakozó, így normális körülmények között tudtam a javítást elvégezni.
Vásároltam megfelelő vezetékeket, de szilikonos szigeteléssel és a mozgásnak kitett szakaszokat kicseréltem. A vezetékeket összeforrasztottam, zsugorcsővel szigeteltem, majd textil szigetelőszalaggal bandázsoltam. Visszaszereltem, kipróbáltam. Megjelent a kijelzőn a csomagtartó nyitását jelző ábra, van világítás a csomagtartóban, nincs izzítógyertya hiba, világit a tompított izzó, nem változik a kijelző és a középkonzol világítás :)! :D