Tagok >> Coyote >> 146 1,9 JTD >> Blog
- Típus:146 1,9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Ezüst
A mai napon a kis Bella sikeres műszaki vizsgát tett.
Mindent rendben találtak nála.
Km: 283042
Sercegett, recsegett a rádió. Kerestem kutattam az okát, majd rá jöttem, hogybaz idő vasfoga el rágta az antennát. Lásd elöző blog.....
Szoval akkor csere. A Homasitába találtam pont egy olasz autokhoz valót, igy meg vettem, aztán a mai nap ki is cseréltem.
Nem volt könnyű mert az antenna csavarját az olaszok jol el dugták, hogy véletlen se legyen egyszerű a dolog..... És persze az új antenna csavarja gyakorlatilag használhatatlan mert olyan rövid.
Megoldás az volt hogy a régi csavart kioperáltam egy kalapács segedelmével így azzal lett vissza rakva az új antenna.
Most majd jön a teszt, de mint ha egy kicsivel jobb lenne. Este majd kiderül minden haza felé......
Hosszas keresgélés után rá jöttem miért is nem szól a rádió....
Szoval csere érett lett a talp és az antenna is...
Amiota nálam van Bella kiváncsi voltam mekkora lehet az étvágya. Bár nem teljesen pontos, de 90%-ban az.
Meg tett kilóméter: 750km
Tankolt üzemanyag: 49,6L
Átlag fogyasztás: 6,7L
Ehez hozzá jön, hogy reggel és este minimum 15 percet ketyegett az autó indulás elött.
Karácsonyi családlátogatás alkalmával az M7-es autópályán kaptam egy kavicsot a szélvédő jobb felső sarkába. Akkor még nem is látszott rajta semmi. Hazafele azonban elkezdett repedni és hirtelen lett rajta egy kb 20-25cm-es repedés. Ezekben a hidegekben ennek nem nagyon örültem mivel a reggeli indulás elött szoktam melegíteni az ablakot és ahogy a reklámban is mondják "pakkk" nosza fel is hívtam a kárglásszos embereket akik azt mondták szívesen meg csinálják potom 110 Mátyásért..... Na pfffff kicsit sokaltam az árat így hát körbe néztem a piacon meg itt az Amoren is kértem tanácsot.
Végül a Pilkington volt a befutó. Nagyon kedvesek voltak és 33 Matyásért el is vállalták.
Volt nekik gyári minőségű saját márkás üvegük illetve lengyel utángyártott. Én a gyári mellett döntöttem....
Külömbség a minőségben rejlik mondát itt a szakik. Az utángyártott más összetételű és lehetséges benne apró kisebb eltérés az ívekben.
Nagyon kedves volt mindenki a srácok tették a dolgukat látszólag nagy hozzá értéssel. Mindent össze vetve csak ajánlani tudom őket mert korrektek voltak.
Ebben a szép időben végre fel kerülhettek a matricák, melyeket GT mester faragott ki nekem. Egy kis egyedi forma ennek az egyedi machinanak :-)
Ha már fel volt emelve kicsit jobban szemügyre vettem az alját. Tudtam, hogy lesz vele majd munka, de most legalább látni is Hogy mi lesz majd vele a meló.... Zoli készülj fel ;-)
A vásárlás után és mivel amúgy is itt volt már az ideje hát miért is ne.... :-)
Bár tegnapra igérték a fiúk, de sebaj. A lényeg, hogy minden meg lett csinálva rajta.
Sajnálatos mód a leeresztő csavar nagyon be volt gyógyulva így sajna erőszakhoz kellett folyamodni. A végén lett rá heggesztve egy másik csavar így kibírja a következő szervízig. (Lásd fotók)
Elvégzett munkák:
- Olajcsere
- Levegő, pollen, olaj, üzemanyag szűrő
- Vízpumpa
- Görgők cseréje
Felhasznált anyagok....lásd képeken ;-)
Km: 278967 km
A mai napon végre ez is meg lett. Sajnos nem gyári, de amire kell arra jó lesz, remélem :-)
Talán jövőre sikerül gyárit szereznem majd valahonnan.
Ma reggel sikeresen át ment Bella az eredetiségét igazoló vizsgán. Hiába mondtam, hogy ez egy eredeti Alfa, nem hitték el :-)
Elég részletes kis vizsga volt. Eddig csak alváz+motor szám kellett. A mostani vizsgánál leszedték az összes kéder gumit az ajtóknál, valamint a csomagtartóban is végig nézték ahol a pótkerék van egészen a hátsó üléssor aljáig. Szoval elég részletes volt. A lényeg, hogy minden rendben volt.
Innen üzenem Gyurinak, meg találtam a kék kis csövet :-) nem volt egyszerű vissza rakni. Remélem jo helyre tettem :-D
4
430