Totti (NagyVad) - főkép
>> EseményAlfa Giulietta 1.4 TB // 2011-07-18

Nos a mai napon visszavittem Budaörsre a Giut. Fájó szívvel adtam vissza a kulcsot és a forgalmit Juhász Viktóriának akitől még pénteken meg kaptam.

Történt hogy AlfyCity-t elmosta az eső, talán ez volt a szerencsém. Így nem ott sorsolták ki a Giulietta teszthétvégét, hanem itt az Amorén és Erhard az én számomat írta be, amiért itt is nagy köszönet még egyeszer!

Halesszal felvettem gyorsan kapcsolatot hogy mi is ez, hogy is van ez. Nagy vonalakban elmondta mi, hogyan fog történni és hogy milyen Giu-t kapok. De ember tervez, isten végez :)
Eredetileg a 170 lovas dízelre számítottam, de végül a Wolf Kati által fél évig használt 1.4 Tb 120 lovas verziót kaptam. Kihajtva a telepről még azon gondolkodtam, hogy, na ezt jól megszívtam 120 ló elég harmatos lesz. Ám amikor Andy felvezetésével Csepelre tartva a Szabadkikötőn kicsit lemaradva ÖNAGYSÁRGA mögött elengedtem a 120 lovat, igencsak mosolyra állt a szám. Ez megy!
Beérve Csepelre már elég meleg volt a motor, hogy először megtapasztaljam mi is az a Start&stop rendszer. Meg is ijedtem, hogy mi van, megállt, majd rutinból, készülve a zöldre ráléptem a kuplungra, és a motor életre kelt. Megnyugodtam, hogy nincs baj.
Andyékhez érve elkezdtük vizslatni a kicsikocsit, és arra a végkövetkeztetésre jutottunk, hogy nagyon jól néz ki! Andy és White Lady is kipróbálta és mindketten elismerően szóltak róla.
Ez után Pátyra vettem az irányt, ott volt egy kis munkám, Itt kezdtem felfedezni igazán az autót, és a DNA kapcsoló jótékony hatásait, a "D" állás a kedvenc :) Innen Fehérvárra vettem az irányt Csákvár fele beiktatva egy kis kanyarvadászatot. Még ezen a napon vettem rá pályamatricát és vissza is mentünk este Andyékhez vacsizni. Odafelé csak nyugodtan, majd hazafelé kíváncsi voltam rá, hogy a Giu elől is úgy spriccelnek-e kifele a külső sávba a népek, mint a 166 elől, és kicsit meglepődve tapasztaltam hogy ő sem vall szégyent ebben. Majd lementünk Mórra megmutatni anyósnak, neki is tetszett. Pozitiv élmény volt, hogy, bár nem xenon a fényszóró de hihetetlen jól világit a lámpa. Nagyon nagy plusz pont!
Szombaton ismét Pátyra vitt az utam, itt már csak "D"-ben használtam, hihetetlen közvetlen a kormányzás, a gázreakció, a fékek bár nem Brembók, de nagyon jól fognak! Dolgom végeztével visszamentem Fehérvárra, széles nagy vigyorral az arcomon.
A szombati napra ezzel ki is merült a Giuzás, mert következett a legénybúcsúm :) Jól sikerült...
Vasárnap regenerálódás, majd öten fiúk behuppantunk, és Mór felé vettük az irányt meglepni a csajokat. 120 ló ide, 120 ló oda, 5 személlyel sem vallott szégyent! Délután visszamentünk Ticával Csókakőre egy-két fotót csinálni piroskával, a régi kőbánya és a vár szép háttér volt a pózoláshoz. Itt fedeztem fel a visszagurulás gátlót, nagyon tetszik jó dolog! Vasárnap este már kicsit szomorúan tértem nyugovóra, mert tudtam, hogy másnap vissza kell vinnem.
És a mai napon dél körül elindultam vele az utolsó utamra. Velence felé vettem az irányt Sukorón át a SZ.V.A.T intézése miatt. Majd fel a pályára, és irány Budaörs, röpke fél óra alatt fent is voltam, megtankoltam és vissza gurultam vele a szalonhoz. Holmimat kivettem és átraktam barátom Őnagy sárgájába, és elindultam befelé a kulccsal, a forgalmival és odaadtam Viktóriának. Közben Rohodi Misi is arra jött, és egy rögtönzött élménybeszámolót tartva elcseverésztünk amíg lecsekkolták a piroskát, hogy minden rendben van-e vele :)

És egy kis száraz technikai adat:
Megtett km: 700
Átlagsebesség: 69
Átlagfogyasztás: 7.5
Élményfaktor: hatalmas!

Ui: Összegezve a három és fél napot azt kell mondjam, hogy kell egy ilyen autó a családba!