Blog
Új munkám lett és Èrd Kecskeméti távon kell ingáznom napi szinten. Éppen elkészült az autó amikor elkezdtem melozni. 2 hetetjártam vele ( majd 3000 km), élveztem, imádtam, szerettem... de be kellett látnom, hogy nem gazdaságos vele járnom 9,5 literes fogyasztással. Kellett egy dieselt. Mivel mi Tovább »
Úgy esett, hogy feltöltötték szombaton a klímát. A feltöltés sikeres lett, viszont továbbra sem élvezhetem a jéghideg levegőt. Mivel sokat állt az autó a kompresszor beállt, a mágnes kapcsoló nem húz be. Jövő héten megoldjuk :) Tovább »
Elment Nándika egy kis szervizre Ferkéhez és DZ-hez. A gyors kis szerviz vége az lett, hogy kapott egy full full vezérlés cserét... :) A gond az volt, hogy az 1-es hengersorban elugrott a vezérmű tengely, így elég szarul járt a gép. Miután szétszedték a srácok közölték, hogy ezen bizony nem volt v Tovább »
Olajszűrőház el van repedve. Hogyan? Érthetetlen... de fossa magából az olajat. Szereztem egy bontottat, és kicseréltettem. Mivel ez a feladat rajtam túl nőtt, így Ferkéhez fordultam vele :) Tovább »
ÉÉÉÉsss megvaaann! Megkaptuk a rendszámot :D Végre élvezhetem a szépségem :P Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2.5 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:blu odissea
- Jellemzők:
Osztrákból jött, csak nekem :D A km valós 190.000. Motor, váltó, fék, futómű jó. Karosszérián látszik az elmúlt 15év, de ahhoz képest teljesen rendben van :) - Extrák:
Fabetét, bőr ülések, el. ülések...stbstb Automata váltón kívűl full extra :)