A tavalyi hátsó kitámasztók újra cserélve gariban Zénél. Annyira puha volt a szilent, hogy futóműállítás után is dobta a kocsi a farát.
Úgy néz ki, gyújtásprobléma megoldva. Cserélve lett a hengerek felett komplett trafósor és előző bejegyzésben látható szétrohadt pipa kábele is. A beavatkozásért thx Petyának, Párkányból! 25 euróba volt borravalóval.
Első felső lengőkarok, hátsó kitámasztók, kézifékbowden, hátsó féktárcsák és betétek újra cserélve Zé-nél.
Hétfő reggel nem indult a kocsi. Indítómotor működik, motor viszont nem indul. Biztosítékok átnézve. Motoron kívül minden elektromos kütyü működik. Indítózás után kipuffon benzinszag jön, ergó nincs gyújtás. Ma este körülnéztem motortérben, lentebb a fotók. Magyarázat hozzájuk: első képen a bal szélső henger gyertyakábeleit látod. A következő képen dettó csak más szögből. Az alsó, vastag pipával rendelkező csatlakozó belseje szét van rohadva. A harmadik képen ezt a pipacsatlakozót látod belülről. A csatlakozón olvasható: BOSCH, Made in Germany. THX Jürgen!!!



új kipuff csövet és flexibilis csövet kapott ma a vas.Kipufogó klinika a Fogarasi úton. Gyorsak, korrektek, szépen dolgoznak, ajánlom őket!





eljött újra a kötelező nyűg! Zénél átvizsgálás, plusz egy kis törődés. Cserélve a törött katalizátor, mindkét első-felső lengőkar csere (köszönet a pesti utaknak!) Thx Zének.
Eljött a tél, így dukál a friss olaj. Selénia 20K (bevált!), olajszűrő, pollenszűrő, ablaktörlők, hátső féktárcsák és betétek cseréje. Plusz egy kis alapozás-alvázvédő réteg átnézése, frissítés, ahol kellett. Köszi Zé! 215.000 km
Toscanai kirándulás után egy kis szervíz. Komplett első futómű csere: alsó-felső lengők, stabpálcák, stabrúd, kormányösszekötő. Első féktárcsa és betét csere. Illetve a bal oldali féltengely csukló, ami a halálán volt hazafelé, de hősiesen végigcsinálta velünk az 1.100 km-t. Köszi Alfi! Természetesen a szervíz Zénél.
201.000 km
...a kép hazainduláskor készült Toscanában :)

Ma Petivel, az Alfák helembai gyógyítójával felkerekedtünk Érsekújvárba levizsgáztatni a Vasat. Szerencsére minden rendben, újabb 2 évre megkaptuk a zöldet! :))) "tupa öröm é' bódottáá"
55 ojró volt a műszaki és zöldkártya együtt.