Tagok >> Bandie >> 156 1.8 TS >> Blog
- Típus:156 1.8 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:ezüst
2015.12.08-án eladtuk szeretett 156-osunkat. Nehéz búcsú volt, de a sok kellemes élmény megmarad!
Első lengéscsillapítók és rugók cserélve Zé-nél. Bal alsó lengőkarban egy szilent cserélve. Futómű többi része rendben.
Elfáradt a kormánymű. Jobb oldalon kotyogósra vette a figurát. Ezért Zé cserélte egy jóállapotúra. Így újra rendben a dolog.
Továbbra is fennáll az indítás probléma. Gyári diagnosztika szerint fordulatszám-jeladó hiba/szálszakadás. 64-szer történt eddig a diagnosztika szerint. Hibatároló kiürítve, próbának beszerelve egy másik jeladó. Egyenlőre jól működik, indul a kocsi gond nélkül. A mester: Szabó József, Fóti út, IV. ker Újpest.
vezérlés- és olajcsere vízpumpával Petyánál, Párkányban. Óraállás: 223.000 km.
A tavalyi hátsó kitámasztók újra cserélve gariban Zénél. Annyira puha volt a szilent, hogy futóműállítás után is dobta a kocsi a farát.
Úgy néz ki, gyújtásprobléma megoldva. Cserélve lett a hengerek felett komplett trafósor és előző bejegyzésben látható szétrohadt pipa kábele is. A beavatkozásért thx Petyának, Párkányból! 25 euróba volt borravalóval.
Első felső lengőkarok, hátsó kitámasztók, kézifékbowden, hátsó féktárcsák és betétek újra cserélve Zé-nél.
Hétfő reggel nem indult a kocsi. Indítómotor működik, motor viszont nem indul. Biztosítékok átnézve. Motoron kívül minden elektromos kütyü működik. Indítózás után kipuffon benzinszag jön, ergó nincs gyújtás. Ma este körülnéztem motortérben, lentebb a fotók. Magyarázat hozzájuk: első képen a bal szélső henger gyertyakábeleit látod. A következő képen dettó csak más szögből. Az alsó, vastag pipával rendelkező csatlakozó belseje szét van rohadva. A harmadik képen ezt a pipacsatlakozót látod belülről. A csatlakozón olvasható: BOSCH, Made in Germany. THX Jürgen!!!