Olaj, üzemanyagszűrő, olajszűrő, levegőszűrő csere.
Motul SAE 5W40
Köszönet Zé-nek!
Km: 215.628
....na ja! kettőstömegű! utolért minket is. Cserélve lett a kinyomócsapágy, tárcsa, tányér és a kettőstömegű lendkerék is. A tányér két kis füle középen már el volt repedve...
Frankó lett a kuplung :))
Hála Zének a gyors segítségért és a munkáért!
Km: 215.000
Pápán, Szökrényesi Zoliéknál másoltattunk egy kulcsot, mivel csak 1 kulccsal vettük a gépet. 45000 volt a kulcsmásolás, fél óra alatt kész is lett. A fizikai sérüléseket leszámítva élettartam gari vonatkozik rá. Az eredeti kulcs kapott új házat 4000 pénzért. Mostmár méltó állapotában van mindkét kulcsunk :))
Kiderült, hogy gyakorlatilag be van rohadva a kézifékbowdenünk, ezt most orvosoltuk. Képet rakok majd fel, ha nem felejtem el :)
Ezenkívül központizár-vezérlő csere is volt (5000 pénz bontóból). A vezérlő működik, azonban a bal oldali zár léptető motorok döglöttek, ezeket vadászni kell. De legalább a job oldal már gombra nyit-zár.
A bontóban sikeresen rámsóztak egy törött-hiányos fényszórómosó betétet 10000 forintocskáért. Ezt most vihetem vissza...ezt miért kellett?
Ismét köszönet Hart Józsefnek!
2015.12.08-án eladtuk szeretett 156-osunkat. Nehéz búcsú volt, de a sok kellemes élmény megmarad!
Még nyáron a vétel után gyanús volt a vízhőfok. Mostanra télvíz idején oda jutottunk, hogy nagynehezen elértük a 65 fokot. Kapott egy Behr termosztátot a Nagyvad, Azóta nagyon hamar felmelegszik, és tartja a 88 fokot. Plusz volt egy állapotfelmérés, futőműdiagnosztika hitelesített padon. Köszönet Hart Józsefnek Csepelen!
Megjavíttattuk a bal hátsó ablakemelőt, újra gombra megyen az ablak! :)
Cserélve lett a bowden a motortető zárszerkezetben. 2 év gari van a munkára.
Ablakemelő: 15.000
Motortető zár: 12.000
Akik elkövették a beavatkozást:
Bowden Szerviz Kft., 1138 Bp., Váci út 168.
Visszavittük a kocsit Zéhez, mivel a bal küszöbspoiler el volt törve és el is állt a kasznitól. Valamint a bal hátsó ablak és hátsó szélvédő is festék-ködös volt.
Az ablakok le lettek tisztítva. Kaptunk másik küszöbspoilert színrefújva, köszönet érte! Azonban nem sikerült visszailleszteni rendesen, ez miatt még egyszer vissza kell mennem Zéhez.
Első futómű átvizsgálásnál kiderült, hogy mindkét első rugó el van törve és a lengéscsillapítók is már fáradtak voltak. Ezenkívül 2 szilent is elfáradt első-felső lengőkarban.
Gyári új rugók, TRW gátlók, és 2 új olasz szilent került be. Nagyon jó lett a kocsi futása. Kormányzás még közvetlenebb, rugózás is finomabb lett.
Első kirándulás Luigival. Bp-Beregszász autópályán. 3 utassal, csomagok, klíma egész úton, 140-es tempóval. Nagyon kényelmes kocsi hosszútávú úton is, vezetés nagyon kellemes, dinamikus motor, finom rugózás és mosoly-faktor :))). Átlagfogyasztás: 6l. Jó választás volt ez a Gép, Kopp-kopp! :)
Öröm és Bódogság!!! Takarítás végére megdöglött az akksi-elnémult a rádió. Próbáltuk bikázni 2 kocsiról is, sikertelenül...800Ah kábel is forrósodott.
Külön élvezetes része a dolognak, hogy vasárnap vagyon! Nagy szerencsénkre a szomszéd utcában van non-stop akkumulátoros. A jófej, idős bácsitól vettünk egy EXIDE 100Ah akksit sok jó magyar forintért :))) Másnap reggel még megmérte nekünk a generátor töltését is...ez rendben!
A régi akksi cellazárlatos lett. A kocsi előző tulaja rakta bele 1 évvel ezelőtt, valami noname volt...eddig bírta szegény.