Mutasd

>> Egyéb2010-06-01

Nos gyűrűznek a problémák a vassal. A gázberendezés továbbra sem funkcionál úgy ahogyan kellene. A "mester" azt mondja átnézte tetőtől talpig - mint utólag kiderült szépen meg is "húzta" az első lökhárítómat, de ezt, hogy bizonyítsam rá??? - és az egyik gyújtótekercs - bobina - okozza a gondot. No jó, hiszek neki, megrendeltettem a szerelőmmel - Kovács Zoli egy Isten - 42 eurómba fog kerülni. Közben megjött a kozépső kipuffogódob is. Ez 90 eurómban van. Addig nem rakom fel amíg a heggesztés kitart.
Csakhogy tetőzzenek a problémák, összeakadtak az ablaktörlőim is, szanaszét repült a cucc. Persze amilyen szerencsém van, ha ugyanilyet akarok ami rajta volt, rendelhetem a gyárit. Szögletes foglalatja van, az egész lapátot cserélni kell, karral együtt, komplettben a kettő 40 eur. Lecseréltem, egye fene. Most nagyszerű. Csakhogy most ugyanott vagyok, ha legközelebb bedobja a gumi a rongyot megint vehetek egy ugyanilyet, mert nem lehet csak a gumit cserélni. Ahelyett, hogy kicseréltem volna az egészet valami újabbra én itt játszom az eredetit. Szentimentalizmusnak hívják ezt a dolgot. Túlélem.
Az ablakemelőmet is megszereli Zoli, azt mondta ne aggódjak, jobb lesz mint új korában. Hiszek neki. Annyi a baj az egész történetben, hogy holnapután megyek Szlovéniába és ez a vacak gázon hihetetlenül rángat, no az egy NAGYON ideges utazás lesz részemről. Pedig egyre inkább szeretem ezt a fura gépet. Ahogyan remeg az ujjaim közt, ahogy velőig hat a hangja. Jó érzés ez. A két hónap alatt amióta megvan egy vagyont költöttem rá. Még mindig nem tökéletes, de megfelelő irányba haladok. Persze ragozhatnám még ilyen szépséghibákkal, hogy elkezdett menet közben nyekeregni a kozépső konzol - hát ugye miért ne? - meg az ajtó csukásnál nem mindig kapcsolja ki a belső világítást, de majd ezekkel is foglalkozom útközben. Hajrá Alfa.