Tagok >> Golyszi >> Giulietta distinctive 1.4Tb >> Blog
- Típus:Giulietta distinctive 1.4Tb
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Fehér
Most hogy egy a motortér rendbe lett, előcsalogattunk még egy kis pacit a karánból.
Ovatossan az ECU mókolásával, mert könnyen okozhat gondot és nem mész tovább a géppel....
Tapasztalatok:
Clone kábelekket el kell felejteni. ECU-m lezárta a kommunikációs csatornát. Nem volt egyszerü újra éltere kelteni.
Az eredeti kábellal a neten keresztül validálja a ECUt és a programot. Az én esetemben kellett hozzá még egy hardwerkulcs is. Na szóval csak óvatossan!
Az eredmény azért nem lett rossz!!
Irás elötti értékek: 124Le, 193Nm
Irás utáni értékek: 147Le, 253Nm
Állítólag lehet még húzni, de jelentkezik egy hiba jelenség: tulmelegszik valami a motorban és leállitás után nem lehet elinditani, csak amikor kihült....
Nekem elég ennyi is :)