Mutasd

>> Tuning és extra2015-06-18

Most hogy egy a motortér rendbe lett, előcsalogattunk még egy kis pacit a karánból.
Ovatossan az ECU mókolásával, mert könnyen okozhat gondot és nem mész tovább a géppel....
Tapasztalatok:
Clone kábelekket el kell felejteni. ECU-m lezárta a kommunikációs csatornát. Nem volt egyszerü újra éltere kelteni.
Az eredeti kábellal a neten keresztül validálja a ECUt és a programot. Az én esetemben kellett hozzá még egy hardwerkulcs is. Na szóval csak óvatossan!

Az eredmény azért nem lett rossz!!
Irás elötti értékek: 124Le, 193Nm
Irás utáni értékek: 147Le, 253Nm

Állítólag lehet még húzni, de jelentkezik egy hiba jelenség: tulmelegszik valami a motorban és leállitás után nem lehet elinditani, csak amikor kihült....

Nekem elég ennyi is :)