Napokban lecseréltem a kormányt.
Sikerült szerezni Eng-Custom-tól egy példányt az utolsók közül. Elégedett vagyok az eredménnyel.
Picivel kisebb átmérő, vastagabb karima. Anyagra is minőségibb.
Kapcsoló sort kellett cserélni a két kormány között.
Csere jóval egyszerűbb mint a Giuliettán vagy a Miton.
Már nagyon kellett hogy nekem is legyen ilyen pécsi fotóm :)
...Orfű kanyaros majd legközelebb :)
Zalaegerszeg - Pécs - Városi cirkálás - Zalaegerszeg
447km Átlag 5.2l/100km - teljesen rendben van
Ezzel a bloggal jó sokat csúsztam, már 2020.szept. 26 fel raktam az autóra, de valahogy megfeletkeztem róla.
Kiinduló pont az AIi-s spoiler volt. Botrányosan állt az auton. Nyeklett-nyaklott. Gáz volt.
Nézegettem mit lehet feltenni, Gyári QV - csilliárdokért, Maxxton desing? - bután néz ki.
És megtalátam a Stile italia által gyártott verziót. ez tetszett meg nekem!
Tökéletesen illeszkedik.
Full carbon 200g se!
Leírva pár gondolat, hátha valakinek segítség lehet:
Amikor megtudtam hogy van egy ilyen lehetőség, hogy aktíválni lehet a RACE mode-ot olyan Giulián, amiben nincsen bent „Gyárilag” nem is gondolkodtam sokat, szinte adta magát, hogy ezt nekem is meg kell lépnem.
Feladatok:
1. QV kapcsoló kapcsoló beszerzése
2. Sok sok fórum olvasás, kibogarászása hogy melyik bit-et kell átírni a proxyban és mire.
3. Kapcsoló megvan, infó megvan
4. MES OBDkábel és adapterek beszerzése
5. Minden adott, mehet a menet.
Gyakorlatban:
1. Gyári 3 állás kapcsoló átszerelése D-N-A-RACE re
2. Proxy átírása rendezése
3. Kipróbál, vidámság 😊
vidi
Pro:
- Minden vezetés támogató rendszert kikapcsol, egy erősebb vészfékezésnél ABS visszakapcsol.
- Kanyarban kissebb gázadásra úgy elteszi a fenekét mint a fene
- Lendületesebb autózásnál, amikor még a D állásban el-el veszi a tüzet, itt a Driverre van bízva minden
- Kikacsolja a ráfutás érzékelőt
- Kikapcsolja a sávelhagyás érzékelőt
Contra:
- Proxy átrendezés után fellép egy CAN komminikácius hiba. Rendszer nem jelzi, mert adaptálódik hozzá. De minden állásban 1 pedál térképet lát, 1 szervo beállítás van. Hiába tekergeted A-N-D ugyan az. Rengeteget fórumoztam, de egyenlőre nincs erre gondolás. Fél megoldás csak egy Novitec GP1 beszerelése. De ezt nem preferálom
- Esetek 99%ban nem a race módban használod... így marad Normál minden hol....
1 év távlatából tapasztalatából arra jutottam, hogy visszarakom a gyári kapcsolót és proxy setup-ot.
Tök jó, hogy riszál, meg parkolóban meg lehet forgatni..stb De 99% nem ez van használva és a mindennapi használatban nagyobb funkciót, elönyt jelent, ha aktív 3 funkciód. Beleásva a MESbe, aktíválni lehet külön egy dyno módot, amikor ugyan ezt meg tudod tenni pár indítás erejéig.
Ameddig nem lehet megoldani hogy mind a 4 funkció 100%-osan elérhető legyen, addig nem rakom vissza.
Gyári beltér a sima fekete betétekkel kezdett picit nyomasztani.
Picit feldobtam :)
- kesztyütartó feletti dekor
- váltó konzol
- kormány
- ajtó betét
- kilincs
Beszereztük a gombot. Majd aktíváltuk a funkciót.