Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Blog
Ma Tihanyban, nem messze az Ötvös Csöpi ponttól elértük a 111.111 km-t. PHuBi immáron többet ment nálam mint a korábbi gazdáinál. 55.500 km-el vettem anno... Tovább »
Ma az anno kibontott műszerfal elcsomagolása volt napirenden. Kincset találtam benne, pontosabban 2 biztosíték fedél tartó patentet. Ilyen alkatrész gyárilag már régóta nem létezik. Sokan próbálják több-keveseb Tovább »
Lassan összeáll a tartalék alkatrészek rendje... Az apró alkatrészek 35 db műanyag dobozban némi szilikagéllel együtt bezárva várják a felhasználást. Van még 10 nagy műanyag láda is, szintén légmentesen lezárva. A tartalék motor még egyben van (hengerfej már leszedve), annak az alkatrészei csat Tovább »
Magassági pont megvolt - Hányszor volt meg mag. pont - Össz magasság - Mennyiség % - Magasság % Összesen 429 db 574 db 934 211 m 36,42% 57,37% 0 Gyalog 95 db 101 db 225 670 m 8,06 % 13,86% 1 PHB-574 Spider 229 db 284 db 436 882 m 19,44% 26,83% 2 LHU-600 Spider 64 db 75 Tovább »
Kis kitérővel hazaindultunk. Bő 500 km várt ránk. Az útiterv most is változott, két hágót kihagytunk, mert az utcakép - hogy is mondjam - nem túl szép utat mutatott. Egy huszast bedobtam a helyi benzinkútba, adott érte bő 10 liter benzint. Számításaim szerint bőven ki kell hogy tartson Ausztriáig. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
- Jellemzők:
Edizione Elegante Spider 2002
A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.
"...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... " - Extrák:
- 17" gyári alufelni,
- automata tető,
- automata klíma,
- távirányítós központi zár,
- fehér oldalindex,
- tempomat,
- saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
- DRL,
- NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
- saját magam által épített motor,
- a tulajdonos :-) - Egyéb:
Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
"Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."
A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.