Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi

Blog
Reggel kisütött a nap, menni kell. A találkozó Várpalotán adja magát, elgurultunk. Végre csináltam egy képet Veszprémben a helikopterrel. Innen is pacsi a Giuliás cartársnak aki éppen ott volt :-) Várpalotán sikerült a fenntartott parkolóba beállni. Sokat beszélgettünk, ittunk egy fincsi kávét é Tovább »
2025.05.24-25-én visszaraktam a gyári motort a jobbított szériás nyomtatott fogaskerékkel. A Spider túrán simán magadta magát, egy ponton nem emelt csak pörgött a motor. Kézzel tovább lehetett segíteni, így kb. 2 Tovább »
A távolról érkezők miatt délben a rédicsi MOL kúton gyülekeztünk. Itt rajtunk kívül mindenki tankolt. Mi ezt már a körmendi Shell kúton megtettük. A napi menetvonalak a térképeken. (1-3. kép) A kommunikáció megkönnyítésére 4 db walkie-talkie-t vittem, mindenkinek jutott egy. Menet közben a megbes Tovább »
Nyolc éve rójuk az utakat, eljött az ideje egy kis szépségápolásnak. Reggel leadtam, 3-kor mehettem érte. Mondjuk nem sokáig volt tiszta mert kint esett az eső. Szép lett, a csomagtartó fedélen lévő foltok is eltűntek. Azaz egy nem, de ha nem tudom hogy hol keressem nem nagyon találom meg. S Tovább »
Minden nagy nyári út előtt előveszem a szokásos listát. Már az útiterv excel fájlban is benne van a csomagolandók listájával együtt. Mivel az idei Nagy Túra 2025 elmaradt, most került elő a kabriós őszi kirándulás előtt. • Klímatöltés - mindig hiányzik, most 420 gr kellett bele. • Koc Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
- Jellemzők:
Edizione Elegante Spider 2002
A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.
"...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... " - Extrák:
- 17" gyári alufelni,
- automata tető,
- automata klíma,
- távirányítós központi zár,
- fehér oldalindex,
- tempomat,
- saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
- DRL,
- NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
- saját magam által épített motor,
- a tulajdonos :-) - Egyéb:
Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
"Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."
A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.