Végre elhoztam szerelőtől, és minden patent turbócsövet kicserélték a popsit megcsinálták, és kijavítgatták az akadó fényezési hibákat :) Jah és leszedettem a jeleket :)
A kocsi haldoklott, kénytelen voltam új akksit venni:
Banner UNI Bull
Feszültség/kapacitás: 12V 80Ah
Méret: hossz/szélesség/magasság: 278*175*190mm
Indítóáram: 700EN
Pólus elrendezése: jobb+ / bal+ 4 polusú
Sorban állva, fékezés nélkül belém jött egy Suzuki ...
Szóval Miskolci cartársak várom a tippeket ki és hol végezne "aranymunkát" vagy esetleg alfa romeo kereskedés híján elvigyem a Fiatba ?
Történt ugyanis, hogy csak a csomagtartót nyitottam ki és, hogy nehogy elkallódjon a kulcs azt előre dobtam. Majd mikor végeztem, reflex szerűen lecsuktam a az ajtót, vissza zárt a központi ..... én meg csak néztem :D Mivel ez Pesten történt pótkulcs nem játszott, kénytelen voltam kihívni a Magyar Autó Klubbot. 6500 Ft kinyitották nekem, meg beléptem hozzájuk egy évre :) Amúgy ezen kívül meg vagyok elégedve BeLLával mert 5-5,5L fogyasztott klímával és 135 átlaggal ..
Hátsó fékek végre meg lettek csinálva, már nem nyikorog hála istennek :) Igen csak ráfért a csere! Még a vezérlés szett van hátra és a nagyobb cserékkel egy időre végeztem :)
Megérkezett a várva várt csomagom:
Vezérlés szett (1 db: CT968-fogasszíj,
1 db: V55844-feszítő, fogasszíj,
1 db: V55898-Szíjtárcsa/vezetőgörgő, fogasszíj,
1 db: V41102-csavar,
1 db: V71184-alátét lemez)
Vízpumpa
Féktárcsa (hátsó, 02db)
Fékbetét garnitúra (hátsó)
Na végre, megvétel óta ami már lassan egy hónapja volt(!!!) eljutottam az olaj+levegőszűrő+olajszűrő cseréig. Pollenszűrőt is megvettem csak ugye rosszat - fene tudta, hogy már nekem az új kell, mellesleg eladó ha valakinek szüksége lenne rá. Állapotukból ítélve kitudja mikor volt cserélve - 2. kép - , igen csak ráfért.