Mutasd

>> Szerviz2013-10-03

Ma este 7:00-kor indultunk Tatabányára. Van ott egy ismerősöm, aki időnként behoz Olaszból néhány ezret futott 159 vagy Brera alkatrészeket. Ő szólt, hogy van 2 pár féltengelye, az egyik egy 12000-ret futott, de rommátört JTS brera-ból, a másik egy 36000-ret futott, szintén lezúzott 159 TBI-ből. Mindkettő passzol az én 8V-s 1.9 jtdm-embe.
Este fél 9-re értünk oda.
Érdekes módon, ha egyedül megyek akkor csak padlózáskor ráz be a féltengely. Ha viszont ül valaki mellettem az anyósülésen, akkor 130 km/h környékén szinte folyamatosan, de van amikor nem. Gondolom, ez függ attól, éppen hogyan tud a belső csukló csillagházába belefeküdni a csillag.
A legnagyobb gond az M1 emelkedőivel volt, mikor kellett volna a nyomaték, akkor beremegett a belső csukló és úgy rázott, mintha "8"-as lenne a kerékben. Kénytelen voltam visszalassítani 110-re és visszapakolni 5-be.
Minden esetre épségben odavitt az Arkangyal és vissza is hozott. Kb. éjfélre értünk vissza.
Vittem a szerelő haverom is, nehogy valami szart rámtukmáljanak. Szerencsére tényleg megérte elhozni a féltengelyeket. Mi a kevesebbet futottat hoztuk el. Látszott a féltengelyek végén a kopáson, hogy szinte nincs is kopás.
Hétfő este beszereljük őket, azután meglátjuk.
Költségeim:
- féltengelyek darabja 25 000 Ft
- pályamatrica: 2950 Ft
- kávé: 1200 Ft
- üzemanyag: 12 000 Ft

OFF
Egyébként itt voltunk a cuccért: http://www.motor-classic.hu/gallery/en - itt dolgozik a srác. Egy élmény volt látni a restaurálás alatt lévő oldtimereket, még akkor is, ha mergák.
ON