75 2.0 TD - főkép

Blog

2014-12-02
De-Dion

Megtörtént a hátsó traktus felújítása - új kuplung, új féktárcsák, felújított nyergek és alsó kuplung munkahenger, új fékbetétek, stabilizátor szilentek, váltótartók, kipufogó felfüggesztők. A De-Dion központi szilent és a Watt rudazat szilentjei már az akció előtt cserélve voltak. A berohadt csava Tovább »

2014-12-02
Június

Csonk hegesztve, kuplung alkatrészek egy része beszerezve, még kell egy Sachs szerkezet, alsó munkahenger és hidraulikacső. A nyári tervek között szerepel még két új hátsó féknyereg, fékcsövek és betétek már megvannak. Tovább »

2014-12-02
Javítások

Új turbó beszerelve, először tapasztaltam meg, milyen a VM-192 Nm. Kürt és ablakmosó motor javítva, már mindkettő hibátlan. Hidegindító patron normálisan beállítva, új vízcső a blokktól a patron felé, generátor szénkefe csere. Tovább »

2013-02-13
Hátsó dob+féknyereg+apróságok

A Unix leakciózta a TD hátsó dobot. Rendeltem egyet, mert nagyon csereérett a saját gyárija. Asso utángyártottként listázta a webshop, erre kaptam ezt :-) Ebayen láttam eddig csak eredeti gyári hátsó dobot horror pénzért, most nagyon örülök. Sajnos kénytelen voltam egy jobb hátsó féknyeregbe is Tovább »

2013-01-20
Évforduló

December végén volt 1 éve, hogy nálam van. Ami még januárban vár rám, az alkatrészek nagy része megvan: -tankleszedés és tisztítás, hátsó néhány cm-es összekötő gumicsövek cseréje -vadonatúj JH féknyereg fölszerelése -hátsó rugók cseréje -hűtőrendszer gyári állapotba állítása (hiányzik egy T Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:75 2.0 TD
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1985
  • Színe:verde gabardine, 247
  • Jellemzők:
    Első szériás 75. Erre vágytam. Egyáltalán nem tényező, de teljesen elképzelhető a 170E km-es valós futásteljesítmény, noha abszolút hamis érték. Olajfolyás integrálva. Gyári szín (csak '85-ben volt rendelhető), 2005-ben karosszériázva, alvázvédve, újrafényezve. Korához képest valóban kulturált belső tér, látszik, hogy nem boyraceré volt. Hála az égnek. Fekete műszerfal és ajtókárpitok. Az olajcseréket nagyon lelkiismeretesen csinálta az előző gazdája, de a futómű gumialkatrészeihez 27 év alatt zömében senki nem nyúlt. Lassan azért összeáll.
  • Extrák:
    Szokásos 75 extrák:
    -szervo
    -állítható kormány
    -elektromos ablak elől
    -központi zár
    -gyári Indy alufelni
    -minden szenzorával hibátlanul kommunikáló ARC
    -első ködlámpa

    Működő szervó, reccsmentes kettő, gyári pedálgumik, gyári emelő, pótkerék eredeti 27 éves lelet Michelinnel :-), szakadásmentes ülések, gyári hátsó dob, faragásmentes első ajtókárpit, szárnymentes csomagtérajtó - az nagy kincs! Elég jó alap lesz a gyári állapot visszaállításához.

    És az utólagosak:
    -vonóhorog
    -Momo Montecarlo bőr kormány...
    -pótféklámpa
    -bekapcsolva hagyott világítás jelzőhang
    -áramtalanító kapcsoló
    -poroltó
    -újabb frontrács, motorháztető, első index
  • Egyéb:
    2011 augusztus óta kissé kalandos élete volt... Majd a blogban leírom. Sokaknak ismerős lehet, hiszen hónapokig hirdette a haszonra szert tenni kívánó úrfi.
    92-től 2011 augusztusig egy tulaj.

    Vételkor tapasztalt legnagyobb hibák: szivárgó adagoló, cserélt, de beállítatlan porlasztócsúcsok, haldokló (huhogó) K24 (nyilván ez volt a bontóban), kolompoló középső hardy.

    Minden elektronika megy, mínusz hátsó ablakfűtés saru leválás miatt.

    Természetesen volt törve.

Fotóalbum