Blog
nah most csak röviden: -volt egy önindító felújítás-nem indult-csak némi kopogtatás után -testkábel hiba miatti nem indulás-(szomszéd általi behúzás) -elértük a 400.000.km-t -nyári gumik felkerültek friss szerzemény felniken Tovább »
Utóbbi időben nem olyan vidáman indult az autó, kicsit lustán tekert az önindítót, akku töltésre gyanúsan viselkedett, indításkor feszültsége 10volt körülire leesett teljesen feltöltöttnek jelölt 12,8V os nyugalmi állapotról is. Készlet hiánya miatt bannert kapott exide helyett, a korábbi 7 évig szo Tovább »
Elkészült a nagynyomású üzemanyag szivattyú felújítása és ultrahangos tisztítása-a mérőpadon a tömítések cseréje után hibátlanul működött, gyári értékeket hozta az ellenőrzés során-a szerelő elmondása szerint semmi rendellenes kopás nem volt a szerkezetben, felszerelése előtt kicseréltem a motort ki Tovább »
Kapott újszerű hátsó lámpákat a bella uv szűrős fóliával, hogy tovább tartson a szépség, kapott új téli gumikat a régi Nokianok helyett, Debica Frigo hp2-re esett a választás....és a váratlan esemény, folyatni kezdett a nagynyomású szivattyú, már korábban szivároghatott, de nem volt egyértelmű a bűn Tovább »
Ma volt lehetőségem sötétben esőben autópályán tesztelni a fényviszonyokat. A mai tapasztalatok alapján egyértelműen jelentős javulást eredményezett az átalakítás. AZ útra jutó fény is jelentősen több, valamint a többi közlekedő fénye sem olyan zavaró ennek köszönhetően. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2,4 JTD Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Luxor Nero (601)
- Jellemzők:
2,4 jtd CF2 Progression - Extrák:
Momo perforált vajbőr-memóriás deréktámasszal,fakormány+váltógomb, gyári Xenon,Tempomat, 17"felnik,Sebring 2x76mm-es hátsó dob,gyári 17"-os felnik 10db:), euro 3 as kivitel :) -műszaki vizsga óta
Novitec PWR4
DSP-s hifi+ Bluetooth Loudlink