Tagok >> SanyiJTD >> 156 2.4 JTD 10V >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD 10V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Matt gyöngyházbordó
Vágjunk bele ,leírom mi cserélődött az autón!
A lényeg, amiért elvittem szerelőhöz,hogy drasztikus lett az olajfolyásom, és kék füst turbóhibára utalt!
Így az elvégzett cserék:
-Turbócsere: Garrett VNT 25 -gyári-
-Olaj : Luqui Moly 5W40
-Olajszűrő: Knect
-Légszűrő: Müller
-Váltóolaj: nem emlékszem, de 75W90
-Komplett bal csonkállvány kerékcsapagyostól ,és ABS jeladóstól (az volt a lényeg, bár a kerékcsapágynak nem tetszik a hangja...)
-Bal féltengely gumiharang
-Légszűrőház (el volt törve)
-Nano energizert öntöttem az olajhoz
-Főtengely csavar
-Olajfolyás rovására: 2kisebb szimering, illetve főtengely szimering, ehez a váltót le kellett kapni a verdáról, a szerelőm valszeg elrágcsált egy levél xanaxot közbe...
Olajfolyás sajnos még mindig van (minimális, de akkor is idegesít)
A régi turbóm, amit rossznak tituláltunk jó nem hordta az olajat, minimális tengely lógása van,a turbócsöveimbe annyi olajpára volt,mint minden turbós autóba...
Egyedül a geometriája volt leragadva, ez magyarázza a 2BAR-os töltőnyomást.
A töltőnyomásom most a gyári érték, tehát 1BAR!
Azért örülök is, meg bosszús is vagyok egyben ,de most aránylag rendben van az autó!
Képek most nem nagyon készültek, csak a turbóról...
Anyagiak... uhh, nem merem összeszámolni ,de kb 150.000ft...