Tagok >> hering*dani >> 147 1.9 JTDm 8v >> Blog
- Típus:147 1.9 JTDm 8v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Jarama fekete
Ismeretlen okokból a bézs ajtókárpitomban hátul az egyik oldalon fekete színű hamutartó volt bent nem bézs. A tartó amibe belemegy a hamutartó annak le volt törve az egyik füle , de azt nem cseréltem le mert az bézs volt. Most már jo az összkép hátul is:) Nem mintha valaki dohányozni fogna az autoban!!!
Bekerült hátulra a kilincsházba a két magas amit a gyárban kispóroltak belőle:) Köszönet érte Haronak ! Sokkal jobb lett a hangzás a fülemnek:)
Végre elkészült a hátsó ülésekre is :) Szerintem frankó lett , de várom a véleményeket:)
Cserélve lett: (minden gyári alkatrész)
-olajszűrő
-pollenszűrő
-levegőszűrő
-gázolajszűrő
-5 l Selenia WR 5w40
Az autó kifogástalan állapotban van ezt meg is jegyezték, makulátlan:) fék, futomű, motor...minden
A szervíz az NS autóházban(Pécs) lett elvégezve!
Kapott egy alu tanksapkát a gyári tartozékokból.Jól is áll neki igaz csak én látom:)
Rendeltem a vasba szőnyeget csak gyári jöhetett szóba a patentok rögzítése miatt. 3 lehetőség volt: bézs azt elvettem a koszolódás miatt, szürke szimplán nem tetszett. Így maradt a fekete piros szegéllyel és a vezető oldalin alfa romeo felirattal:) Illik bele szeribntem:) Még kap majd egy piros alu pedál szettet és akkor lesz teljes a lábtér :) elég merész..:)
Sokat gondolkodtam hogy matrica rendszám vagy carsign rendszámkeret kerüljön előre.
A választásom azért esett a carsignre mert megvoltak a lukak a lökösben meg a matrica rendszám elég sérülékeny...Így rendeltem előre is carbon hatásu keretet amilyen hátul is van. Egyedileg hajlították a lökösre:) Mondjuk árban joval drágább volt mint a matrica..
Szerintem csinos lett:) ha már kötelező a rendszám sajnos akkor legalább legyen egyedi.
Mikor megvettem az autót már akkor zavart a váltógomb karcossága! Felül a fém felület volt gyűrűr ártal apró karcokkal megkaristolva. Gondolkodtam ujban is de elvetettem az ötletet mert egy idő után ugyan ugy lekopna mint a mostani.
Ezért a váltógombot körbetekertem szigetelőszalaggal hogy le tudjam csiszolni a fém felületről a festéket. És neki álltam először durvább majd egyre finomabb csiszolópapírral leszedni a festéket. Így is már szép volt de miután fogkrémmel tükörsimára ,,políroztam" akkor ett az igazi! Persze sokat szívtam vele nem 5 perc ha igényesen akarja megcsinálni az ember. 2-3 óraq biztos volt nekem! És még annyit csináltam hogy a számokból kivettem azt a fekete szövetet. Így nagyon illik a környezetébe a gombi:) Utólag jobban is tetszik mintha ujjat vettem volna :) És még megspróoltam pár tízezrest!
Már régóta gyanus volt nekem, hogy télen fűtéskor tiszta meleg a váltószoknya meg az egész box, nem hiába mivel oda fujta be a levegőt értelmetlenül.
Így a pohártartó helyére bekerült a gátső levegőfúvó amit a gyártásnál ugye kihagytak gondolom. Nem tudom hogy ez extra volt-e vagy csak kifelejtették!?
Köszönöm mégegyszer Gege-nek az alapanyagot és a telefonos segítséget:)