Mutasd

>> Egyéb2019-08-17

Sajnos az utóbbi időben észrevettem, hogy a hátsó ülés előtt a lábrésznél eső után megállt a vÍz. Azt gondoltam tuti az ajtó miatt történik és ott van a hiba. Augusztusban volt időm és szétszedtem az autót, kivettem az üléseket és a szőnyeget. Ekkor lepődtem meg hogy az elsőülésnél lévő szőnyeg alja is tiszta vÍz, illetve a tüzfaltól jövö szivacs is. Ezért körülnéztem azon a részen és észre vettem, hogy a "levélrácson" (az ablaktörlő alatt lévő műanyag, mely a szelvédőre fekszik) egy ponton el van deformálódva és nem fekszik fel teljesen az üvegre. Ezt leszedtem és már látszott is hogy a szelőztetés úgy van kialakÍtva, mintha egy vályú lenne a beszÍvó rész. Így ami odakerül az tuti lefolyik a szőnyegre. Én ezt találtam hibának. A szőnyegen lévő rongy szigetelést leszedtem és vettem az OBI-ban kapható szivacs szigetelést a helyére. Ebből kettőt vettem, mind a négy helyre elég legyen. A levélrácsot hőlégfújóval próbáltam igazÍtani, de nem lett sokkal jobb. Viszont a vályú elé tettem egy gumilapot ami nem engedi belefolyni a vÍzet. Ezt követően kapott egy kárpittisztítást is.

 
>> Szerviz2018-10-25

Az autó kintről jött (német). A futóművön volt rozsda amit el kellett tüntetni. A fékeket is felújÍtottam. A nyergeket lefestettem pirosra. Az első féket kompletten cserélni kellett, a hátsó csak tisztÍtást és festést kapott.
A bölcsőt elvittem homok szórózni és porfestetni. A kipufogót is kompletten cserélni kellett a katalizátor után a rezonátor szét volt szakadva a utolsó dob lemeze el volt rohadva. Az autó kapott egy alvázvédelmet illetve ki lett fújva a küszöb üregvédővel.
A futóművet is kellett javÍtani, mivel a tornycsapágy is oda volt. Először rossz lett rendelve, de azt kicserélték és OPEL Corsa gyári toronycsapágy került bele.
A kuplung finoman járt Így az tuti volt cserélve, viszont a féltengely tömÍtéseket tuti nem cserélték, mert olajos volt a környéke. Azokat kicseréltem és ezzel együtt cserélve lett a kapcsolótengely szimering is. Így új olaj került a váltóba.
Az utolsó dolog az a fékcsövek voltak. Sajna volt rajta felületi rozsda és nem éreztem biztonságosnak, ezért cseréltem a hátsó részt. Van nálunk egy cég amelyik fékcső gyártással foglalkozik. Elmentem hozzájuk a méretekkel és az orrom előtt csinálták meg és nem fizettem érte 5000 ft se. Peddig a hátsó rész cseréltem kompletten a vezető üléstől! Ez már tuti nem rohad el mivel rézböl van.

 
>> Szerviz2018-09-29

A megvétel alkalmával már szembesültem vele hogy gond van a hátsó ablaktörlővel. Próbáltam neten utána nézni, de nem igazán találtam leírást. Ami volt az Opel astráról szólt és az a motorra írta ezt a hibát. A hibám az volt mikor csújtásra raktam akkor elindult az ablaktörlő kb 30 mp és utána leállt. Ezt követően a kapcsolóval elbírtam indítani illetve leállítani. Ahogy olvastam a cikket én is a motorra gondoltam. Így elkezdtem a kar levételével ami sajnos nem tudtam máshogy megoldani csak is levágással, mivel úgy rá volt gyógyulva nem akart lejönni még lehúzóval sem. Nem volt mit tenni. A motor három szegeccsel van rögzítve. Azok közül kettőt lefúrtam így le lehetett szedni. Szétszedtem és megtakarítottam az érintkező tárcsát ami elég zsíros volt. Gondoltam így rendben lesz. Vissza vittem tesztre, de maradt minden a régibe . Ugyan úgy elindult. Nem volt mit tenni le kellett bontani a kárpitokat, hogy az átvezetésnél le ellenőrizem a kábeleket. Ahogy kibontottam már láttam is, hogy egy teljesen el van szakadva, három vezetéken a szigetelés meg sérült. Így azt az egy vezetéket kb 0,5 hosszan cseréltem. A többire meg raktam plusz védő csövet a sérült részekre. A végén újra tekertem a vezetékeket szövetes szalaggal. Szerencsére ezzel megoldódott a hiba tökéletesen működik és nem indul el azonnal gyújtásra rakáskor.
A költségem egy másik ablaktörlőkar megvásárlása volt bontottam.