Mutasd

>> Szerviz2016-07-22

Kicsit hanyagoltam mostanában a blog írást és az autót is. Mostanában már szerencsére nem kellet munkára használnom így amikor mégis a volán mögé ülhettem igazi élményautózást lehetett volna átélni, de sajnos mégsem sikerült, mert kellet néhány dolgot javítani, cserélni.
-Első tengelyre 2db Fireston gumi került, a régi Michelin már igen csak kopott volt és a "laza" futómű miatt már kezdett foszlani is. Különös dolog ez, mert a úgy tünt a futómű jól be van állítva, egyenes volt a futás;fékezéskor is tartotta az írányt, nem akart semerre kitörni az autó. A régi gimik a belső élei mentén egy hossz irányú "törés" keletkezett. (facebookos csoportban olvastam, hogy ilyen károsodás akkor is érheti gumikat, ha az összetartás nem megfelelő értékre van állítva. Mindezek ellenére a futómü beállítása kónak tünhet, de a gumit rövid időn belűl haza vágja.)

-Mostanában cseréltem először gyertya szettet.(Champion került bele).....most már el is hiszem, hogy nem a champ kellet volna bele. ;-(
-Szintén cserélve lett a szelepfedél tömítés. Sajnos elsőre rosszat rendeltem, az enyémhez a vastag kell!

-Kellet cserélni hosszbordás szíjat a görgőivel együtt. (Valahogy rosszul lett víssza szerelve vez modosító csere után és műanyag burkolat picit beleért a szíjba és kb 1000 Km alatt haza is vágta.)

-Az első futóműben cserélve lettek az alsó lengőkarok;stab pálcák és kormány gömbfejek. Elvileg a futóművet beállították, de egyenlőre nem tetszik! Starline márkajelzésű alkatrészek lettek beépítve.
A stabilizátor rudat vagy csak a szilentjeit majd még cserélni kell.

Ja és a változatosság kedvéért megint tönkrement a főtengely holtponti jeladója. Mivel számomra nem egyértelmű, hogy melyik-melyik ezért a barna csatlakozós lett megint kicserélve és rendeltem a másikból is ez a fekete csatlakozós (talán fordulatszám jeladó ként lehet azonosítani) a fekete még beépítésre vár.

És a gépháztető szépen csillog végre! :-)

Mindezek ellenére messze van még az élmény autózás!
Beépítésre vár a kartárstól vásárolt légszűrőház és ködlámpa.
Cserélni kell levegőszűrőt és légtömegmérőt tisztítani vagy cserélni, mert nagyon erőtlen a gép- talán ez megint megoldás lesz a gyengélkedésre-!

Legvégül pedig ami a legjobban bosszant: a hidrotőke. csörög csattog és már nagyon rühellem a dolgot a szerelők sem nagyon tolonganak a feladatért , de valahogyan most már muszáj lesz ezt megoldani!

Mértem motor kompressziót is mielőtt eldöntöttem,hogy egyenlőre kitartok az 1.6 os motor mellet. Az értékek 14.25 és 14.75 között mozogtak.