Tagok >> frusciante >> 147 Gta Q2 >> Blog
- Típus:147 Gta Q2
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Azzuro gabbiano
Kicsit el vagyok maradva a bloggal(és a géppel is mert idén télre is szépen telik a "gtas raklapom" amit be kéne szerelni majd a kocsiba csak legyen végre kis időm rá...)Az eredeti felniszettet visszavásároltam Danitol. Kapott egy fényezést hogy elrakjam "télire"... Illetve úgy néz ki hogy végül megtartom mellé a cloverleaf szettet. Az lesz a találkozós felni. Már csak egy szettet kell venni pályázni.
Nem tetszett a fekete ezüst kombó a szivocsonkon, trafó illetve szelepfedeleken. Elvittem őket a glassblasthoz (Csabihoz és Nándihoz) egy nedves gyongyszorasra. Az injektor hidakat bronz színűre fujtam a feliratokat pirosra, csavarokat cseréltem kromozottra és ment minden vissza a helyére. A végeredmény már inkább az én lelki világomat tükrözi...😃
Mivel a "kedvenc" műhelyem által kevesebb mint egy éve elvégzett váltó felújítas sajnos nem sok jót hozott (már két hónapja bugnak a nyelestengely csapagyak amit cseréltek úgy döntöttem hogy veszek egy tartalék váltót ha találok normális áron... Mint átvétel után kiderült sikerült szerezni egyet ami szintén sperres mint a kocsiban lévő... A fokivalaszton viszont a gumiharang szakadt volt illetve a műanyag perselyek még sosem lehettek cserélve... Ezeket orvosoltam minden szükséges helyet rézpásztáztam. A héten elvileg még homokszoroval felújítom a valtoharangot és házat is H újszerű legyen illetve a motortérben is lesznek változások amivel hamarosan jelentkezem...😉
Q2hoz a cikkszámok csak H ne kelljen később keresgélnem.
Csapagyak. Cikksz: 7655061
Csavarok. Cikksz: 7581411
Q2_diffi. Cikksz: 55208952
Rogzito gyuru. Cikksz: 7704728
Tavtarto gyuru szett. Cikksz: 95720273
A használt dobbeteteknek semmi baja de odaigertem valakinek őket, így beraktam a gyári új párt ami volt tarcsiba. Lassan érkezik egy bontott váltó is aminek a felújítása után lesz egy újabb nagyszerviz ( valtocsere, tetokarpit csere, bekerülnek a lusso, direnza és egyéb cuccok majd megírom 😃)
Amit még meg lehetett rendelni gyári újat megrendeltem. Kap a gép új Delphi klíma hűtőt új gyári klíma csővet illetve a már nem rendelhetőeket legyártatom a Hüllő kftvel. Rendeltem tömítésekből gyárit. Imádom az új alkatrészeket😎😃
Pólóval rendeltünk a lussotol egy egy vízhűtőt. Rendeltem még klimahutot is illetve klíma csöveket. A vízhűtőm ugyan tökéletesen funkcionál 90fok fölé nem tudom vinni a vizfokot de gondolva a későbbi palyanapokra vettem meg a lusso hutojet. 30%al nagyobb teljesítményű így biztosan elegendő lesz. A klíma sajnos elengedte a gázt így kicserélem a teljes rendszert újra.
A footrest és a pedálok színe ( illetve a rajta lévő gagyi fólia, mint az összes gtanak ennek is) megkopott. Póló cartars segített. Egy srác aki szalcsiszolással is foglalkozik felújította őket. Képeken sajnos nem nagyon jön vissza, de szebb lett mint az új. A belső térben már nem sokminden maradt amit fel kéne újítani. 😎
Itt a nyár. Elvittem feltölteni a klímát. Egyúttal most kiderül az is hogy miért nem működött eddig. Úgy vettem az autót H a klíma nem működött. Töltés után nagyon jó hideget fúj. A kérdés az hogy meddig. Hála égnek a kompresszornak nincs baja. Ha mazlim van akkor csak azért nem működött rendesen mert új kora óta nem volt feltöltve, ha nem akkor szivárog. Az idő majd megadja a választ. Egyenlőre hibátlan.
117.000km idei olaj+szűrő csere.(selenia10w60+gyári szűrő)
Szervó olaj csere szintén selenia.
Egy szívó tengely egyik bütyke minimálisan megkopott. Igazából semmilyen jele vagy tünete nem volt, de mivel volt itthon egy szett tartalék GTA bütykös készlet így cseréltük illetve a két kipuf tengelyt is igaz azoknak nem volt baja.
Összes tömítés újra csere mind Victor reinz.
Olajhőfok jeladó időnként szórakozott. Mint utóbb kiderült ez is annak a "szerviznek" köszönhető amikor legutóbb ki volt véve a motor, ugyanis osszerakáskor ügyesen becsiptek a féltengely csapágyához. Mikor elhoztam a kocsit onnan már akkor jeleztem nekik H baszakszik a jeladó de nem nagyon foglalkoztak vele... Csöri hála égnek ezt is megtalálta. Volt egy ilyen megérzésem de otthon nem bontottam le annyira a gépet hogy lássam a vezetékét.
Első stabilizátor rúd csere gyári új került be. Szemre a réginek se volt semmi baja.
Megvolt a szokásos éves belső csukló porvedo csere.
Illetve kibanyaszta Csöri azt az ismeretlen dbot amit az olajbetolo nyíláson beejtettek abban a bizonyos szervizben... Tényleg no comment...
Hála égnek Csöri odatette magát. Szerdán még meglátogatjuk és utána remélem legalább az idei szezon alatt nem viszem szerelőhöz többet.