Ma próbáltam a dadogást megszüntetni, kapott 50 liter Shell nitro mellé Liqui Moly Injektortisztítót.
Kapott egy új légszűrőt és karburátor tisztítóval kitisztítottam a fojtószelepet, majd egy kis WD40-et kapott a tengelye.
Eredmény semmi, apróbb rángatások 2000 alatt illetve hirtelen kigyorsításkor dadogás.
Megtisztítottam az LMM-et , de semmi. Majd le is húztama csatlakozót, így a műszerfalon kivillant a hibajelző ugyan úgy bedadog, de semmi tehát valószínű az is jó.
Ami fura , hogy néha random durrog is. Gyújtásra tippelek.
Történt ugyanis, hogy a legnagyobb szívfájdalmam a V6-al kapcsolatban az hogy nincs xenon... Egy pár xenon lámpát pedig annyiért akart adni egy arc az OLX-en, amennyiért egy komplett német papíros donorkocsit vehetnék ha kicsit kiegészítem. Nem maradt más hátra a jó öreg OSRAM felé fordultam. A 155-be nightbreaker unlimited került be a legutóbb de ott tapasztaltam, hogy a silverstar-hoz képest nincs látható különbség , vagyis én már nem érzékeltem. Így most a Silverstar 2.0 -ra esett a választás. Megbízható izzó 60%+ os izzó szép fehér fénnyel, de legalább nem az az egy hurka pálcás kékizzó , a szegény ember xenon-ja :) Ezzel látni is lehet, nem tudom mi volt benne nem találtam rajta márkajelzést, de ég és föld, a 155 után mikor hoztam hza azt hittem nem ég a lámpája :)
159 km-es úton, élvezkedve, 20km Miskolci mászkálás mellett, 11,3 Litri / 100km
Kapott egy teljes takarítást, új Hella ablaktörlőket, Shell alubarát -37-es bekevert hűtőfolyadékot, téli ablakmosó folyadékot.
Hát a hátsó gyorsan ment, de az elsőnél a műanyag berohadt csavarjai miatt szenvedtem.
Ma már oda kell írni, hogy gyári nem kínai :)
Km óra állás: 221034 Km
Németországból behozott autó, két gyári kulccsal, összes papírral szerviz számlákkal , 17-es Nuvola kerekekkel, 5. felnivel a csomagtartóban.