Mutasd

>> Szerviz2015-06-12

Nos. Elmentem autóvillamosságis haveromhoz, ott ő feldugta a félmillás autómat a félmillás ketyeréjére, és lökte a hibát: ventilátor első fokozat. Okozhatja a klíma hibáját. Telefon Alfa albáéknak, kiderült, hogy csak gyáriban van 24ezerért plusz áfa. Nevetséges!!! Egy max 2500.- cucc... No komment. De relét rendeltem 15000.- Okés, irány a kecskeméti bontó. Ott volt fokozatellenállás, igaz kicsit az is szervizes, de megoldható. Költs.: 1500.- plusz út.
El klímás bácsihoz. "Új" ellenállással, még újabb szeleppel. Becsavarta. Nem megy. Méreg elönt. Telefon villamosságisnak: Megy az az első fokozat? Melegíteni had kapcsoljon.
Melegítem, már 95C körül, és semmi. Lehúzom a hőm. távadót, elindul első. majd második fokozat. Tehát menne, de mégsem. Na mindegy, meleg van. Kitaláltam, hogy van két madzag a szelepen. amit ha zárok, kapcsol a klíma mágneskuplung. Kicsit járattam is, és bummm!! Elszállt egy alumíniumos gumi cső, az összes gázt a levegőbe engedve... Nem voltam boldog.
Most ott tartok, hogy - mivel megtankoltam- veszek ki a tankból, lelocsolom, és meggyújtom!
:-(
Volt már olasz autóm, de állítom, hogy a 30 évessel kevesebbet szoptam, és költöttem mint erre. Nagyon kezd elegem lenni belőle. Lehet nem itt kellene ezt leírjam, de ez van, és egyre inkább biztos, hogy eladom. Amióta megvan, hát csak erre költök, és nem is jut másra. Szégyen! Egy ekkora márkától, hogy minden egyes porcikája aranyáron van adva, mintha valami presztizs modell lenne.
Tudom jöhetnek a válaszok, hogy vigyem szakszervízbe... Nem ér annyit az egész autó a piacon, mint amennyit elkérnének a javításáért, az tuti.
Költöttem rá, le is írom, a baj csak az, hogy még legalább ennyi rá fog menni, és még mindíg csak ott tartok, ahonnan elindultam. Melegem, és elegem van!