Mutasd

>> Szerviz2015-08-06

Az anyós oldali kilincsem megadta magát, ezért rendeltünk egy újat, ami nem a gyári műanyag, hanem tartós fém. A turbócső, amit tavaly vásároltam, ismét kilyukadt ugyanott, ahol a tavalyi, ezért egy fém toldással oldottuk meg. Olajszűrő és olajcsere is volt. (Fuchs - Titan 10W-40)
Az alkatrészek, az olaj, az olajszűrő és a teljes szervizért munkadíjjal együtt 32.500 Ft-ot volt.

 
>> Szerviz2015-05-13

Elérkezett az idő a két felső lengőkar cseréjének. Rendeltünk két TRW-t 22.500 Ft/db áron. A szerelési díj 10.000 Ft volt.

 
>> Szerviz2015-02-21

A tolatóradarom folyamatosan sípolt, ezért lecseréltem egy teljesen új 4 érzékelősre.

 
>> Szerviz2015-01-29

Érezhetően csúszott a kuplung, ezért vásároltam egy valeo kuplungszettet, valamint mellé még pár dolgot: Olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, selénia 5w 40 wrd 5 liter olajat és 2X1 liter váltóolajat. Átnézettem a fékpedált, kapott fékolajat, valamint a kuplunghoz még pár alkatrészt. Az alkatrészek: 118.000 Ft-ba, valamint a szerelés 40.000 Ft-omba került.

 
>> Egyéb2014-11-05

A hideg időre való tekintettel beszereztem négy téli gumit, négy 15'-ös acélfelnit és feldobtam az összképet négy dísztárcsával.

 
>> Egyéb2014-10-29

Kapott a GT egy új akkumulátort.

 
>> Szerviz2014-09-29

Az autó elkezdett rázni 2000-es fordulat fölött, ezért elvittem megnézetni. A belső féltengelycsukló volt a ludas.

 
>> Szerviz2014-07-24

A szerelőm kicserélte a két első lengéscsillapítót, a jobb első lengőkart, a hátsó fékbetéteket, valamint piros színűre festette a fékeimet.

 
>> Szerviz2014-06-30

Megvan a friss műszaki. 2016 július a következő dátum.

 
>> Szerviz2014-06-25

Kilyukadt a turbócsövem Budapest felé menet, ezért hosszas keresgélés után megkaptam az egyik legjobb szerelő telefonszámát, aki még aznap délelőtt fogadott és kicserélte egy újra. A cső 9.800 Ft volt, a munkadíj pedig 5.000 Ft.

XX.kerület Vágóhid 14. - Zé a szerelő