Tagok >> Zsoltikj ૐ >> Blog
Komplett zárcserét csináltam (gyujtáskapcsolóból járó motornál ki tudtam venni a kulcsot).
Sikerült hozzájutni egy komplett gyári zárszetthez.
Plusz még beépitettem egy utólagos távirányítós központizár vezérlőt (bicskakulcsost)
Nyit, zár, csomagtartót nyit és indexet is villogtat.
eljutottam végre oda, hogy a Momo kormányt újrabőröztessem.
Kapott egy telibebőrözést piros varrással(hátsó rész + légzsákfedél is)
költségem? hmm nem volt olcsó viszont nagyon szép
ma sikeresen újabb két évet kapott a piros a forgalomban közlekedésre
meg sem nézték mégegyszer a futóművet, elég volt közölni, hogy a lengőkarok kicserélve
sos lengőkarcserét (trw) kellett elvégezni még a műszakira az előzetes állapotfelmérés alapján, rángattam én a kereket de nem éreztem, hogy kottyanna, viszont a padon szépen látszott, így ezt még megejtettem hétvégén, + egy akkumulátor rögzítést is csinálnom kellett (hiányzott) 2 éve sem volt de most megnézték és hiányolták
Elsö féktárcsák és fékbetétek cseréje (trw)
Kézifékkötél csere
Stabilizátor összekötö cseréje.
Mehet mostmár müszakira
A jövő márciusi műszakira készülve.
Hátsó féktárcsa(Ferodo) és fékbetét csere(Trw)
Feladta a harcot a gyári olajnyomásmérö gomba, két hete még épp mutatott valamit mostanra meg meg sem mozdult a mutató. Kapott egy újat a piroska most igy hidegen alapjáraton 6 bar-on áll a mutató
újabb olajcsere, viszont most 10w60 castrolt kapott a Piroska + olaj és levegőszűrőcsere, illetve üzemanyagszűrőcsere
Egyre jobban terpesztettek a hátsó kerekek, kottyantak a lengőkarok és nyiszogott is mint a zsugor ásványviz mikor viszed fel az emeletre. Lengőkar felújító készlet beszerzése után ki is cseréltem a csapágyazást, mindkét külsö oldali már csak vasdarab volt nem csapágy :) két fém fékcsö is csereérett volt, a fékerö szabályzó és a tank elötti, hátramenö fékcső közdarab közt.
március óta kicsit elmaradtam a bloggal, nos azóta történt egy két dolog
olaj és szűrők cseréje 282000km
első lengőkar szilentek cseréje (TRW)
első lengéscsillapítók cseréje (Monroe)
első stabilizátorrúd csere + stabrúd belső szilentek cseréje (cca 5 óra meló ki és beszerelni)
Vogtlan rugószett beszerelve
Hátsó féknyereg cseréje felujított (sk) Gtv alu féknyergére (a jobb oldali kézifékrész be volt rohadva) igy már nem lesz gond vele
főtengely első szimmering csere
következik még a hátsó lengőkarok felujítása (amint lesz rá időm)