Mutasd

>> Szerviz2019-07-30

Májusban elkezdett csúszni a kuplung. Elsöre kuplug föheger cserét eszközöltem (szivárgott gondoltam az lesz a nehézkes sebességberakás oka) de a csere után sem változott a helyzet. Pünkösdkor hazavittem vidékre, felbakoltam és szétszedtem. Most nyári szabi alatt összeraktam.
Kapott egy új luk kuplugszettet, váltócsere (persze összerakás után), kiemelövilla fészke el volt repedve minden bizonnyal (nem vettem észre) inditáskor kuplung benyomásakor el is tört (lenkeréktöl kapott igy 3 darabba tört, plusz a bronzpersely is benne vagy 5 darabba. Váltóban féltengely és nyelestengely szimeringek lecserélve, fötengely hátso szimering lecserélve. Váltó Tutela W90M-DA-val feltöltve.
Váltorudazaton persely lecserélve (nem egyszerü még ha lent a váltó úgy sem)
Jobb oldali féltengely áthajtás csapágya cserélve, új zsugorgyűrű esztergáltatva hozzá.
Szervotartályról szervoszivattyúra menö csö és bilincsek lecserélve, szervopumpa tömitései és szimeringje lecserélve szervoolaj lecserélve Tutela GI/A-ra
Kipufogó öntvény lecserélve, a meglévö el volt pattanva a leömlönél, a cseredarab hőálló feketével lefestve, használaton kívüli sütőben festék rásütve (egyenlöre úgy néz ki meg is marad rajta)
Kipufogó sor tömitések töcsavarok cserélve öntvény rézanyákkal felrakva. Leömlö 2 tömitése cserélve szintén rézanyákkal összerakva, flexicső lecserélve (kifújt), katalizátor elötti tömités cserélve uj csavarokkal rézanyákkal visszarakva, katalizátor után tüzkarika lecserélve (kipufogocserekor elmaradt) szintén új csavarok és rézanyák.
Vizcsöveken bilincsek lecserélve a kipufogósor alatti vizpumpától termosztátházhoz átvezető fém vízcső rozsdamentesitve és lefestve, két vizcsö ezen fémcsö két végén kék szilikon vizcsöre cserélve (vizpumpárol jövö 25röl 22re csökkenö és a termosztátházra menö 90fokos) termosztátház tömités lecserélve (nem volt muszáj de ha már lent volt róla az összes vizcsö akkor miért ne).
Válton lévö tartokonzol, felsö nyomatéktámasz, aksitálca,
szívósor végén lévö kartergázlecsapató rozsdátlanitva és lefestve.
Injektorhíd horganysprayvel lefújva, injektorokon új gumigyűrűk.
Szelepfedéltömités lecserélve (olajszivárgás miatt) szívósortömités lecserélve.
Szelepfedél szivosor alsó és felsö része vht wrinke plus ráncosodó szelepfedélfestékkel lefestve feliratok csíkok visszacsiszolva.

 
>> Tuning és extra2019-06-15

Kapott a Piros egy silverstone csomagtérspoilert és felkerültek a 145qv küszöbtoldatok is egy kis extra olasz trikolor festéssel. Plusz fémszinü lóhere emblémák.

 
>> Egyéb2019-04-30

'18 július óta újra Bp-n a Piroska.
18as cityről hazajövet vasárnap este megálltam a ház elött az utcában, hétfön elmentem dolgozni, munkából hazajövet az autó jobb oldala emberesen meghúzva cetli sehol senki nem látta. Magasságbol itélve platos kisteher. Vitte a tükröt (volt egy tükörváz részem ami eltört és egy burkolatom) horpasztotta a hátsó ajtót (cserés lett) és a hátsó sárvédöt (javitva lett). Lecseréltem a 2 lökhárítót is egyúttal (nem tetszett a csik kigittelése és már kezdett repedezni is)
Pár hétre rá az önindító felmondta a szolgálatot, cserélve lett a tartalék felújítottra.
Ősszel a vizpumpa mondta be az unalmast, kapott új Magneti Marelli vizpumpát és fagyállócserét.
'19 februárban majdnem eladtam.
'19 Kora tavasszal a kipufogó is feladta középdob becsatlakozásnál kettévált. Új elsö-középsö és hátsódob került alá.
'19 tavaszán Nyári kerekek felrakás elött kaptak egy új nyári szettet.

 
>> Tuning és extra2018-08-20

Narancs indexek elöl
Revel clear orange festékkel lefestettem az indexburákat 😁

 
>> Tuning és extra2018-05-08

Beltérben a komplett fütésbox átcserélve a manuális klima nélküliről digit klimásra. Amint lesz rá időm és anyagi kapacitásom a motortéri rész is elkészül majd.

 
>> Tuning és extra2018-04-07

Komplett zárcserét csináltam (gyujtáskapcsolóból járó motornál ki tudtam venni a kulcsot).
Sikerült hozzájutni egy komplett gyári zárszetthez.
Plusz még beépitettem egy utólagos távirányítós központizár vezérlőt (bicskakulcsost)
Nyit, zár, csomagtartót nyit és indexet is villogtat.

 
>> Tuning és extra2018-03-26

eljutottam végre oda, hogy a Momo kormányt újrabőröztessem.
Kapott egy telibebőrözést piros varrással(hátsó rész + légzsákfedél is)
költségem? hmm nem volt olcsó viszont nagyon szép

 
>> Esemény2018-03-26

ma sikeresen újabb két évet kapott a piros a forgalomban közlekedésre
meg sem nézték mégegyszer a futóművet, elég volt közölni, hogy a lengőkarok kicserélve

 
>> Szerviz2018-03-25

sos lengőkarcserét (trw) kellett elvégezni még a műszakira az előzetes állapotfelmérés alapján, rángattam én a kereket de nem éreztem, hogy kottyanna, viszont a padon szépen látszott, így ezt még megejtettem hétvégén, + egy akkumulátor rögzítést is csinálnom kellett (hiányzott) 2 éve sem volt de most megnézték és hiányolták

 
>> Szerviz2018-03-15

Elsö féktárcsák és fékbetétek cseréje (trw)
Kézifékkötél csere
Stabilizátor összekötö cseréje.

Mehet mostmár müszakira