Mutasd

>> Szerviz2014-06-07

Ciao!

Újabb felújításba kezdtem.
Klíma kompresszor szárító szűrő , hosszbordás szíjszett , vízpumpa.
Ez volt a terv.
A végére csak a kompresszor lett lecserélve a szűrővel.
Ugyanis a vízpumpa a vezérmű mögött van arra már nem volt idő.

A kompresszorhoz lökös , burkolatok le. (Egyúttal megnéztem a hosszbordás szett állapotát, csapágyak jónak tűnnek, csak a szíj van enyhén beszakadozva. Ettől még csere.) Le viszonylag könnyen jött és nem sok olaj volt benne. Bele törölve kissé koszosnak tűnt, de azt mondták ez már csak ilyen. A rendszer átmosását nem vállaltam, viszont kapott vadi új szárító szűrőt, ami a tetején lévő csavart kitekerve gond nélkül távozott a helyéről. Nos az új kompresszor felfogatásával annyi volt a plusz, hogy a régiről át kellett tenni az átmenő csavar betéteit és némi ügyeskedés után ketten fel tudtuk rakni. A gond annyi, hogy eléggé feszül, de viszonylag könnyen hozzá férhető. Mindenképp ajánlott a tömítés csere, mert a kivezetés takaró lemeze elnyomja és ott szivárogni fog. Erre a klímásnál jöttünk rá, gyors csere majd teljes műszeres eljárás és tökéletesen teszi a dolgát. Igaz csak 1.75-nél kapcsol a ventilátor, de jó kis 5 fok alá hűt.
Km : 122727

Következő menet elméletileg 06.29.
Vezérműtengely , főtengely , váltó tömítések , hosszbordás szíjszett , vízpumpa , komplett kuplung , váltó - motor - szervó - fék olajak, szűrők cseréje.

Most pedig fényezőnél a kicsike...
Jah a Nastro Azzurro nagyon finom... :)
Ciao!