Blog
Lassan 2 éve volt az utolsó blog. Azóta túl vagyunk egy generálon (tehát még egy motor ki-be), meg elég sok minden cseréjén/felújításán, több mint fél évet állt is az autó, nem sok kedvem volt pötyögni róla. Majd egyszer rászánom az időt, aztán leírom. Lényeg hogy generál óta 15ezer km elment, szóva Tovább »
Nos, indítás után kiderült, hogy alapjáraton igazi diesel spark lett belőle, mint egy jtd, probléma nincs, gatya motoron lévő vezérlésmódosítóban 15ezer km, áttesszük. Elején volt kis fehér füst, amíg kiment a rendszerből a víz, amit belenyomott a régi blokk. De vezmódon kívül más rendellenes hangja Tovább »
Miután körvonalazódott, hogy a hengerfejtömítés átégett, a hengerfej felújításra 85 ezer körüli összeget mondtak, de semmi nem garantálja, hogy mondjuk a dugattyúgyűrűk nem károsodtak (rágódtak be), így elindultam keresni egy épkézláb motort. Ezek 80-120 között szoktak menni állapottól függően, érke Tovább »
Kecskemétre menet, az 52-esen megválasztotta a pápát az autó. Visszajelzők szerint 100 fokos volt mind az olaj, mind a víz, ezzel eddig sem volt probléma, szóval nem foglalkoztam vele túlságosan, amúgy is sietnem kellett. Menetszélnél 35 fok, egyszer csak erő el, mintha kifogyott volna a benzin. Néz Tovább »
Mivel már egy ideje nem működött, nem is használtam (1.év után elengedte a gázt), illetve közben a kompresszor csapágyas lett, időszerűvé vált ennek is a revíziója. Szükség volt egy bontott kompresszorra, klímahűtőre. A rendszerben volt egy lyukas klímacső, ebből rendelkezésemre állt cseredarab, ill Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2.0 ts 16v sport
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:fekete
- Jellemzők:
2014.04. Vettem DeezL cartárstól.
Egy élmény.
1996-os, a megjelenése, a hangja elbűvölő. A formája a mai napig tekintélyt parancsoló :) - Extrák:
-elektromos ablak elöl ÉS most már hátul is :)
-elektromos tükrök
-sportfutómű
-ködlámpa elöl-hátul
-szervokormány
-digit klíma
-alufelni
-állítható ülés (minden irányba)
-kormány magasság állítás
-központi zár
-faberakás
-Momo bőrkormány, helyett most már fa
-légzsák
-ABS
-könyöklő (elöl-hátul)
-árnyékoló roló
-alfa code rendszer
-rádió+mélynyomó+erősítő - Egyéb:
Van rajta pár apróság amit csinálni kell, de szó nélkül elvisz A-ból B-be, a többit meg majd az idők folyamán megcsinálgatom. Előbb-utóbb lesz még olyan, mint anno 1996-ban Milanoban ;)