155 GTA :)) - főkép

Blog

2012-01-28
Viszlát, sok sikert!

Elbúcsúztunk! Kasznija Eatis155 csodaszép autóját fogja "kiszolgálni", motorja egy Giuliettájé lesz! Tovább »

2011-12-11
Összerakva!

Csak egy gyors összegzés. Sikerült mindent annyira összerakni hogy lehessen indítani. Bár kicsit aggódtam, de minden rendben ment, elsőre indult, bár borzasztó szelephangja volt. Természetesen ahogy melegedett ez el is csitult. Ezen kívül elsőre nem ment minden henger sem. Dehát végül minden Tovább »

2011-11-06
Rakom összefele! :) 3

Ma ismét rá tudtam szánni pár órát, és a héten megvásárolt szelepfedél tömítésekkel, összeraktam őket, és a szívósort is. Masszáztam is mindent a csavarokat zsíroztam, próbáltam 100% alapos és előrelátó lenni.. Persze közben rendezgettem kábeleket, cinkspray-vel "leápoltam" néhány területet, stb, st Tovább »

2011-10-29
Rakom összefele! :) 2

Ma összeraktam a generátor feszítő görgőket, a főtengely szíjtárcsát, mindent véglegesre, tehát ez is kipipálva.. Ezen kívül letakarítottam a képeken még látható korábban lefolyt és odaszáradt olajsarat, visszaraktam a gyertyákat és a vízcsövezés egy részét. Igazából ha vettem volna szelepfedél tömí Tovább »

2011-10-08
Rakom összefele! :)

Mindent sikerült összeszervezni, így végre sikerült beállítani a vezérlést! A sablonnal meglepően egyszerűen ment, szépen össze is lett jelölve.. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:155 GTA :))
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1992
  • Színe:grafit
  • Jellemzők:
    Alfa Romeo 155. Gondolatokat ébreszt. Van akinek klasszikus, van akinek vén csotrogány, van akinek Fiat Tipo, van akinek a DTM..
    Számomra - a 2.0 16V-m óta - egy örök klasszikus, melyben az Alfa Romeo - mint fogalom - sok-sok jellemzője egyesül. Tradíció, motorsport, erőteljes kisugárzás.
    Persze ma már kevés az olyan példány amely képes ezeket a jegyeket külső szemlélőnek átadni.
    De hát ettől lett/lesz klasszikus..

    Az én autómat - mely a gyárból egy aresei 12 szelepes 2500ccm-es V6 motorral és még mai szemmel is gazdagnak mondható felszereltséggel gördült ki -motor és váltóhibásan vásároltam mondhatni aprópénzért Pécsről. Nem ismerem az előéletét, de már inkább nem is akarom. Akkor jó vételnek számított de azóta lett volna jobb..
    Alapvetően egy szépen de nem aprólékosan rendbetett hobby autónak szántam.
    Gondolatban fejezetekre osztottam 2008-ban az elkövetkező 3-4 évet, mit mikor hogyan fogok benne fejleszteni. Az utolsó lépcső a 3.0 V6 24V motor beépítése lett volna.
    Mivel a gyári motor felújítása is komoly pénzbe került volna, így a sorrend megfordult mivel szerencsémre sikerült egy alkalmi donor gépet kifognom, egy 164 V6 24V személyében. A történet további részletei már a blogban találhatóak.
  • Extrák:
    V6, elektromos ablak elöl/hátul, elektromos tükör fűtéssel, vetítőlencsés fényszórók, fényszórómosó, ködfényszóró, szervo, motoros tetőablak, automata klíma, 15" alufelni, elektromosan állítható és fűthető ülések, ABS, központi zár távirányítással.
    2008.12.29-től:
    17" Alessio felnik, Yokohama Parada 205/40R17 gumival
    A gyári ülések helyett GTV ülések
    FK Highsport állítható lengéscsillapítók, rugókkal
    Xenon 4300K
    MOMO kormány
    Faceliftes Sport belső kárpitok, hátsó ülés
    Osztott, süllyesztett számlapos műszeregység
    Wide body elemek megvannak hozzá
  • Egyéb:
    Átépítve 3.0 24V V6

Fotóalbum