Mutasd

>> Szerviz2020-02-02

Első napirendi pontként PHuBi lekerült a bakokról. Tavaly November 2-án, pont 3 hónapja került fel rá.
Amióta beraktam a dallamkürtöt zavar hogy lassan fújja a nótát. Már arra gyanakodtam hogy 24 Voltos kompresszor van benne. Direktbe rákötöttem az akkura és lőn az eredeti tempóban szólalt meg. Szóval más gond lesz. A csatlakozásokat végignézve a testelő csavar lett gyanús, mintha valami alászorult volna a sarunak. Letisztítottam a fémig, majd a saru rögzítése után ment rá egy kis festék. Tesztelni nem tudtam, mert nincs a helyén az akku. Ha így nem lesz jó akkor külön kábelt kell neki hozni.
Utolsóként kiszedtem a tempomat kapcsolóit, hogy valami más megoldás legyen helyette. Jelenleg a + és a - külön dombon van, így egyszerre is meg lehet nyomni. Eddig kínosan figyeltem, mert nem tudni hogy az ECU hogy reagálna. Most majd kap egy kétirányú billenőkapcsolót és egy új fém alaplapot. Mivel az egész a hamutartóban van kell még egy 5 pólusú csatlakozó is hogy ki lehessen szedni.