Mutasd

>> Egyéb2020-02-24

Ablaktörlő Működés 2010.09.07. Csavarcsere
Ajtó Ablaktömítés 2010.08.29. Ablaktömítés és kopásjelző
Akkumulátor Karbantartás 2010.01.25. Az energiatároló egyég
Akkumulátor Új akku 2010.03.01. Új akku
Alsó rész Kartervédő 2009.07.24. Motorvédőt a kocsi alá!
Alsó rész Hűtőtartó 2010.02.04. Küzdelem a rozsdával Part x+4
Alsó rész Kartervédő 2010.02.07. Haladunk…
Alsó rész Segédkeret 2010.04.17. Harc a rozsda ellen Part X+Y
Alsó rész Festés 2010.05.06. Karosszéria projekt 1.
Alsó rész Segédkeret 2010.07.16. Ami még nem volt kicserélve…
Alsó rész Súly 2011.03.22. Újabb alkatrészek
Alsó rész Súly 2011.04.24. Súlyfestés
Belső tér Bőrápolás 2010.03.05. Érezzük belül is jól magunkat
Belső tér Szélfogó háló 2010.03.20. Szélfogó háló
Belső tér Kormány 2010.05.20. Kárpitos
Belső tér Kormány 2010.05.25. Kormány
Belső tér Szélfogó háló 2010.05.28. Szélfogó háló
Belső tér Szőnyeg 2010.06.01. Megérkezett a szőnyeg
Belső tér Bőrápolás 2011.04.10. Vászontető-, bőr- és gumiápolás
Csomagtér Zár 2010.06.12-13. Embléma és felirat csere
Diagnosztika ODB csatlakozó 2011.04.22. ODB II csatlakozó
Diagnosztika ODB csatlakozó 2011.04.28. ODB II - Pók csatlakozó
Erőátvitel Váltó 2009.08.14. Csöpög a váltó
Erőátvitel Váltó 2010.02.08. Már csak alkatrészre várunk....
Erőátvitel Váltó 2011.01.22. Olajfolyás Part I.
Erőátvitel Váltó 2011.02.21. Váltó
Erőátvitel Váltó 2011.04.08. A váltó története…
Erőátvitel Kuplung 2011.04.08. A kuplung története
Extra Tolatóradar 2010.04.25. Tolatóradar…
Fék Hátsó 2010.01.13. Féktartó konzol
Fék Hátsó 2010.01.14. Fékek felújítása
Fék Hátsó 2010.01.16. Féknyergek felújítása
Fék Hátsó 2010.01.20. Már csak talpra kéne állni!
Fék Főfékhenger 2010.03.10. Fék mizéria…
Futómű Hátsó kerék 2009.11.29. Jobb hátsó kerék, és ami mögötte van
Futómű Hátsó kerék 2009.12.02. Jobb hátsó futómű
Futómű Hátsó kerék 2009.12.05. Bal hátulja
Futómű Hátsó kerék 2009.12.08. Hátulja lebontva
Futómű Hátsó kerék 2009.12.09. Első festések
Futómű Hátsó kerék 2009.12.13. Rozsda és festék
Futómű Rugóbak 2009.12.14. Sikerült rugóbakot szereznem!
Futómű Hátsó kerék 2009.12.25. Aprólékok festése
Futómű Hátsó kerék 2009.12.26. Kezdődik, kezdődik, kezdődik!!!!
Futómű Hátsó kerék 2009.12.28. Kevés a lyuk :-(
Futómű Első kerék 2009.12.28. Bontódik az eleje
Futómű Első kerék 2009.12.30. Gólyalábak és alvázkeret
Futómű Első kerék 2009.12.31. Mára is jutott egy kis rozsda
Futómű Első kerék 2010.01.01. Folytatódik a fetés 2010-ben is
Futómű Első kerék 2010.01.02. Rozsda és festék
Futómű Első kerék 2010.01.03. Eleje kész lenne, ha
Futómű Első kerék 2010.01.06. Első kerekek a helyükön
Futómű Rugóbak 2010.02.12. Megjöttek a rugóbetétek hátra :-)))
Futómű Hátsó kerék 2010.02.13. Rugót a helyére!
Futómű Hátsó kerék 2010.03.04. MEEEEEEEEEEGVAAAAAAAAAAAN....
Futómű Hátsó kerék 2010.03.10. Fék mizéria…
Futómű Kormányösszekötő 2011.04.08. A kormányösszekötő gömbfej története…
Hűtés Termosztát 2011.01.22. A Mumus újra támad…
Hűtés Termosztát 2011.01.26. A Mumus mégse támad
Kapcsoló Áramtalanító 2010.01.25. Az energiatároló egyég
Kapcsoló Motortérzár 2010.02.28. Néhány apróság elintézése…
Kapcsoló Antenna 2011.04.01. Antenna kapcsoló
Karbantartás Olajcsere 2009.07.14. Friss vért a Pókba!
Karbantartás Olajcsere 2011.02.10. Felkészülés a következő pár évre
Karbantartás Vezérlés 2011.02.10. Felkészülés a következő pár évre
Karbantartás Vízpumpa 2011.02.10. Felkészülés a következő pár évre
Karbantartás Szíj 2011.02.10. Felkészülés a következő pár évre
Karosszéria Festés 2010.05.06. Karosszéria projekt 1.
Karosszéria Festés 2010.05.08. Karosszéria projekt 2.
Karosszéria Festés 2010.05.09. Karosszéria projekt 3.
Karosszéria Polír 2010.05.09. Karosszéria projekt 3.
Karosszéria Embléma 2010.06.12-13. Embléma és felirat csere
Kerák Gumiápolás 2011.04.10. Vászontető-, bőr- és gumiápolás
Kiegészítő Tartozékok 2010.02.28. Néhány apróság elintézése…
Kiegészítő Emelő 2010.04.25. Emelő
Kipufogó Hátsó rész 2009.12.20. Kipufogó még egy darabig jó lesz
Kipufogó Hővédő 2010.03.15. Hővédő lemez
Kipufogó Teljes 2010.05.06. Karosszéria projekt 1.
Kipufogó Festés 2010.05.07. Kipufogófestés
Kipufogó Festés 2010.05.09. Karosszéria projekt 3.
Lerobbanás Motortartó bak 2010.09.04. Megnyitott a Csörgő autószerviz Dunaújvárosban
Lerobbanás Motortartó bak 2010.09.07. Csavarcsere
Motor Szimering 2011.04.08. Szimeringek története
Szerviz Emelés 2009.11.29. Kezdődik!
Tető Hátsó ablak 2009.11.01. A hátsó ablaknak annyi…
Tető Hátsó ablak 2010.01.31. A hátsó ablak mizéria vége
Tető Impregnálás 2010.02.28. Tetőimpregnálás
Tető Impregnálás 2011.04.10. Vászontető-, bőr- és gumiápolás
Üzemanyag rendszer Benzinszűrő 2010.03.10. Fék mizéria…
Üzemanyag rendszer Etanol 2010.09.12. Helyzetjelentés az alkohol frontról
Zene Erősítő 2010.02.20. Zene projekt indul
Zene Erősítő 2010.02.21. Szól már a zene :-)
Zene Gyári rendszer 2010.02.19. Zene projekt indul, Part I. - A gyári cucc
Zene Extrém 2010.03.15. Hővédő lemez
Zene Mélysugárzó 2010.03.20. HiFi projekt kész
Zene Antenna 2011.02.06. A Mumus mégse nyugszik: Motoros antenna némi gubanccal
Zene Antenna 2011.02.12. A Mumus megnyugszik: Motoros antenna
Zene Antenna 2011.04.01. Antenna kapcsoló

 
>> Esemény2020-02-07

Mozgalmas lesz a nyár. Egy a GDPR miatt meg nem nevezhető Cartárssal kerülünk egyet Dél-Tirolban.
1.465 km, 3 ország, 3 szállás, két fekete Spider :-)

Pár nevezetes pont, az első az Európában autóval elérhető legmagasabb aszfaltozott út:
0023 2829m Ötztaler Gletscherstraße - Tiefenbachtunnel, Südportal
0025 2805m Ötztaler Gletscherstraße - Parkplatz Tiefenbachferner
0026 2803m Ötztaler Gletscherstraße - Parkplatz Sessellift Pitztaler Jöchl
0037 2675m Ötztaler Gletscherstraße - Schwarze Schneidbahn
0038 2672m Ötztaler Gletscherstraße - Tiefenbachtunnel, Nordportal
0039 2670m Ötztaler Gletscherstraße - Parkplatz Seilbahn Rettenbachjoch
0057 2509m Timmelsjoch 2x
0095 2239m Pordoijoch
0097 2234m Penser Joch
0103 2192m Valparolapass
0119 2105m Passo di Falzarego
0121 2094m Jaufenpass
0131 2055m Col Gallina (Strada Passo Falzarego)
0234 1752m Karerpass
0414 1219m Toblacher Sattel (Sella di Dobbiaco)

 
>> Esemény2020-02-07

Összeállt a nyári túra útvonala.
11 nap - 2.900 km - kb. 52 óra kocsikázás - 4 ország, 4 szállás és néhány hágó:

0032 2744m Col Agnel - Colle dell'Agnello
0042 2642m Col du Galibier
0048 2556m Refuge du Galiber
0073 2360m Col d'Izoard
0074 2350m Col de la Lombarde
0099 2220m Platriere-Pass
0104 2188m Kleiner Sankt Bernhard
0117 2109m Col de Vars
0129 2058m Col du Lautaret
0152 2000m Col de la Madeleine
0155 1991m Col de Larche
0166 1968m Diga di Place Moulin
0169 1950m Colle san Carlo
0268 1640m Joux-Pass
0283 1607m Col de Turini
0288 1566m Col du Télégraphe
0312 1500m Col St. Martin
0353 1371m La Cabanette
0532 1002m Col de Braus
0534 1000m Escous-Pass
0651 796m Montvernier-Straße
0699 706m Castillon-Pass
0724 642m St.-Jean-Pass
0762 477m Col de Vescavo

 
>> Szerviz2020-02-04

A régi tanksapkának elszakadt a kikötő gumija.
Ma kapott egy újat.
A gumi végét még nem kötöttem be, majd később.
A tankot kinyitva benzinszaga volt, tehát még nem romlott meg a tartalma.

 
>> Szerviz2020-02-02

Első napirendi pontként PHuBi lekerült a bakokról. Tavaly November 2-án, pont 3 hónapja került fel rá.
Amióta beraktam a dallamkürtöt zavar hogy lassan fújja a nótát. Már arra gyanakodtam hogy 24 Voltos kompresszor van benne. Direktbe rákötöttem az akkura és lőn az eredeti tempóban szólalt meg. Szóval más gond lesz. A csatlakozásokat végignézve a testelő csavar lett gyanús, mintha valami alászorult volna a sarunak. Letisztítottam a fémig, majd a saru rögzítése után ment rá egy kis festék. Tesztelni nem tudtam, mert nincs a helyén az akku. Ha így nem lesz jó akkor külön kábelt kell neki hozni.
Utolsóként kiszedtem a tempomat kapcsolóit, hogy valami más megoldás legyen helyette. Jelenleg a + és a - külön dombon van, így egyszerre is meg lehet nyomni. Eddig kínosan figyeltem, mert nem tudni hogy az ECU hogy reagálna. Most majd kap egy kétirányú billenőkapcsolót és egy új fém alaplapot. Mivel az egész a hamutartóban van kell még egy 5 pólusú csatlakozó is hogy ki lehessen szedni.

 
>> Szerviz2020-01-25

Csütörtök reggel bevittem a felniket és a gumikat a gumishoz. Jól kalkuláltam, egész napra csak ez a négy kerék jutott nekik, sikerült is szépen felszerelni. Semmi sérülés, karcolás.
Ma visszakerültek a helyükre.
Előtte meghúztam a tengelyanyákat és "rögzítettem őket.
A bakokról még nem vettem le, mert hátha eszembe jut még valami.

Két helyen jól láthatóan szivárog az olaj:
- váltó bal oldala
- váltó-motor csatlakozása elöl

 
>> Tuning és extra2020-01-19

Pénteket átjött Sanyi és az általuk használt kétkomponensű ragasztóval visszaragasztotta a német műhely által letört csavartartót.
A hidegre való tekintettel kapott két napot száradni, közben kapott némi meleg levegőt is a ventilátortól.
Felkerült az új burkolat, majd a görgők és az ékszíjtárcsa is.
A bordásszíj a korábbi emlékeimmel ellentétben simán visszament a helyére.
Már csak a dobbetétet kellene visszaraknom, de kimerült az akku a lámpában, így az elmaradt.
Majd a legközelebb.

 
>> Szerviz2020-01-12

Miután meglettek a csavarok összeraktam az első fékeket. A bal oldalra felkerült a dobbetét is, az kész. Már csak a féltengely anyát kell meghúzni.
A jobb oldali is kész, itt is a tengelyanyát kell még meghúzni. A betét még nem került fel mert a korábbi német szerviz pusztítását még rendbe akarom tenni.
Első lépésként leszedtem a vezérműszíj burkolatát.
Igazi kihívás a szíj műanyag görgője volt, mert a hossztartótól nem fért be a racsnis kulcs. Egy régebbi készletből feláldoztam egy 15-öset. Mindkét végéből leköszörültem annyit hogy beférjen.
Anno jól eltettem a letört darabot a csavarral együtt, így megvan. (Utolsó kép) Holnap (vagy holnapután) vissza lesz ragasztva. Utána mehet vissza az egész hóbelevanc...

 
>> Szerviz2020-01-11

Ma beszereztem pár dolgot:
- vezérműszíj fedél felső rész - 2009.09-i gyártás - NOS
- vezérműszíj fedél alsó rész - 2009.09-i gyártás - NOS
- 4 db féknyereg rögzítő csavar (a manual szerint mindig új kell)
- szívócső felső rész tartaléknak - 2007.07. NOS (ebből nem sikerült eredetit kapni (60658050) hanem csak 156-ét (60658876) Elég sok eltérés van köztük, de szorult helyzetben átbarkácsolható. Addig is amíg nem lesz eredeti nyugodtabban alszom.)

 
>> Egyéb2019-12-23

A gyári felni adatai:
60657231
60677421
7 1/2 J x 17 H2 - ET 30,5
B821
Gyártva 02/02