Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi

Spider / GTV 2.0 TS PHuBi - főkép

Blog

2025-06-08
2025.06.08. Hidrotőke csere

Májusban ott tartott a történet hogy Erhardnál jártam. a menetrend a szokásos: - kocsit felemel, - jobb első kerék le, dobborítás ablaka ki, - A duda projekt miatt a sárvédő borítása is lejött. - hosszbordás Tovább »

2025-05-25
2025.05.25. Bőrápolás

Vettem a szokásos Sonax bőrápolóból egy újabb flakonnal és bekentem a bőrt. Az üléseket kétszer is mert azonnal beitták a cuccot. Másodszorra már nem sajnáltam... Tovább »

2025-05-25
2025.05.24-25. Ablakemelő saga

Nekiálltam hogy visszategyem a gyári ablakemelő motort a bal ajtóba. Előszedtem mindent ami az ablakemelő téma tartozéka. Megtaláltam a próba fehér műanyag fogaskereket ( Tovább »

2025-05-09
2025.05.09. Vezérlésszett

Tavaly amikor összeraktam a motort indításkor kettő hidrotőke ugyan csak megizzasztott. Akkor úgy tűnt hogy megoldódott a he Tovább »

2025-05-06
2025.05.06. Ablakemelő motor javítás

A történet ott ért véget, hogy Márk nekem adta a kicserélt jobbos emelőből a motort. Ma megvizslattam a szerzeményt... Elsőre összehasonlítottam az enyémmel mert Giovanninál sose lehet tudni. Olyan mint az enyé Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2002
  • Színe:Fekete metál
  • Jellemzők:
    Edizione Elegante Spider 2002
    A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.

    "...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... "
  • Extrák:
    - 17" gyári alufelni,
    - automata tető,
    - automata klíma,
    - távirányítós központi zár,
    - fehér oldalindex,
    - tempomat,
    - saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
    - DRL,
    - NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
    - saját magam által épített motor,
    - a tulajdonos :-)
  • Egyéb:
    Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
    "Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."

    A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.

Fotóalbum