Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi

Blog
Szóval elindultunk. Badacsonynál értük el a partot. A 71-esen gurultunk békésen, aztán egy idő után vége szakadt a békének. Találkoztunk a Balaton maratonnal. Tengernyi dugó, araszolás, anyázás, rendőr, össze-vissza parkoló autó, stb. Mögöttünk volt egy karambol is, mert a bömbis nagyon sietett és Tovább »
A próbakört azzal hagytam abba hogy a jobb ablak nem megy fel... Itthon ajtó szét, ablakemelő ki. A motor nem megy, megakad. Párat fordul aztán beáll mint a szög. Erőszakkal tovább tekerhető, de újra elakad. Mindkét irányba. Nem egyszerű szétszedni, forrasztani is kell, de engedett. Forgórész, sz Tovább »
Ma 8-ra a futóműveshez volt időpontunk. Tegnap a kerekeket visszaeresztettem 2,7-2,5-re, folyadékokat ellenőriztem. Tesztindítás, ahogy szokott pöcc-röf. Ma reggel szintén. A kormányon állítani kellett, a többi tűrésen belül. Durva volt a változás: - egyenesfutás - mint volt - remek, - egyene Tovább »
2021. záró állás 90.586 km 2022. induló állás: 90.584 km eltűnt 2 km! 2022 záró állás: 97.426 km 2023 nyitó állás: 97.424 km eltűnt 2 km! 2023. záró állás: 103.866km Tovább »
PHuBi hamar megkapta anno a távirányítót. Központi zár-2018.02.20. Megint hozott valamit a postás Központi zár-2018.04.14. Távir Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
- Jellemzők:
Edizione Elegante Spider 2002
A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.
"...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... " - Extrák:
- 17" gyári alufelni,
- automata tető,
- automata klíma,
- távirányítós központi zár,
- fehér oldalindex,
- tempomat,
- saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
- DRL,
- NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
- saját magam által épített motor,
- a tulajdonos :-) - Egyéb:
Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
"Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."
A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.