Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi

Spider / GTV 2.0 TS PHuBi - főkép

Blog

2025-01-08
2025.01.08. Gólyaláb projekt II.

A múltkor szétszedtem a bal gólyalábat, ma a jobb volt a soron. Itt egyértelműen bebizonyosodott a múltkori sejtésem. A tor Tovább »

2024-12-29
2024.12.29. Gólyaláb projekt

Anno a 2024.07.31. Porvédő csere során felmerült hogy mi lenne ha ki kellene cserélni a toronycsapágyat. (1.kép) Sokáig a "nem létezik" kategória volt (cikkszám: DS 60651125/60585428; SN 60629998/60585427), már Tovább »

2024-11-12
2024.10.27. Téli álom

Az őszi Tour de Balaton után álomba szenderedtünk. Kerekek felfújva. 111.223 km 103.864 km-el kezdtük az idényt 2024.02.24-én. Az idei szezon 246 napos volt és 7.359 km-t mentünk. 598,51 litert tankoltunk összesen 384.935 Ft-ért. 2024.11.12. Akku lekötve Tovább »

2024-10-27
2024.10.27. Évzáró túra a Balatonhoz

Éltünk a lehetőséggel amit az időjárás felkínált és szezonzárásként elgurultunk a Balatonhoz. Ebéd a szokásos helyen (Örvényes - Huszár étterem), majd pár kép az Ötvös Csöpi emlékhelyen. Innen továbbindulva értük el a 111111 óraállást (4.kép) A szokásos tihanyi kör után elindultunk hazafelé. Rögtö Tovább »

2024-10-27
2024.10.27. 111111 km

Ma Tihanyban, nem messze az Ötvös Csöpi ponttól elértük a 111.111 km-t. PHuBi immáron többet ment nálam mint a korábbi gazdáinál. 55.500 km-el vettem anno... Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2002
  • Színe:Fekete metál
  • Jellemzők:
    Edizione Elegante Spider 2002
    A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.

    "...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... "
  • Extrák:
    - 17" gyári alufelni,
    - automata tető,
    - automata klíma,
    - távirányítós központi zár,
    - fehér oldalindex,
    - tempomat,
    - saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
    - DRL,
    - NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
    - saját magam által épített motor,
    - a tulajdonos :-)
  • Egyéb:
    Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
    "Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."

    A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.

Fotóalbum