Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Blog
Az őszi Tour de Balaton után álomba szenderedtünk. Kerekek felfújva. 111.223 km 103.864 km-el kezdtük az idényt 2024.02.24-én. Az idei szezon 246 napos volt és 7.359 km-t mentünk. 598,51 litert tankoltunk összesen 384.935 Ft-ért. 2024.11.12. Akku lekötve Tovább »
Éltünk a lehetőséggel amit az időjárás felkínált és szezonzárásként elgurultunk a Balatonhoz. Ebéd a szokásos helyen (Örvényes - Huszár étterem), majd pár kép az Ötvös Csöpi emlékhelyen. Innen továbbindulva értük el a 111111 óraállást (4.kép) A szokásos tihanyi kör után elindultunk hazafelé. Rögtö Tovább »
Ma Tihanyban, nem messze az Ötvös Csöpi ponttól elértük a 111.111 km-t. PHuBi immáron többet ment nálam mint a korábbi gazdáinál. 55.500 km-el vettem anno... Tovább »
Ma az anno kibontott műszerfal elcsomagolása volt napirenden. Kincset találtam benne, pontosabban 2 biztosíték fedél tartó patentet. Ilyen alkatrész gyárilag már régóta nem létezik. Sokan próbálják több-keveseb Tovább »
Lassan összeáll a tartalék alkatrészek rendje... Az apró alkatrészek 35 db műanyag dobozban némi szilikagéllel együtt bezárva várják a felhasználást. Van még 10 nagy műanyag láda is, szintén légmentesen lezárva. A tartalék motor még egyben van (hengerfej már leszedve), annak az alkatrészei csat Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
- Jellemzők:
Edizione Elegante Spider 2002
A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.
"...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... " - Extrák:
- 17" gyári alufelni,
- automata tető,
- automata klíma,
- távirányítós központi zár,
- fehér oldalindex,
- tempomat,
- saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
- DRL,
- NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
- saját magam által épített motor,
- a tulajdonos :-) - Egyéb:
Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
"Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."
A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.