- Típus:159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Luxor
Visszakerültek a téli kerekek. Két gumi már cserés lenne, de előre láthatólag már csak 3e km vár ránk közösen, így maradnak.
Egyúttal kiválasztottam a Giulietta téli kerekeit is, de ez már más tészta...
187.182 km
Kirándultunk egyet Mezőkövesdre, és kicsit körülnéztünk a környéken.
Egerbe pont a nagy diadal évfordulóján érkeztünk...
...és hogy a kellemest a hasznossal is összekössük, megvolt az első érdeklődő kocsimustrája is.
Csak az idő ne lett volna olyan sz@r :-(((
Progression alapfelszereltsége:
Vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák (utasjelenlét érzékelővel)
Elektronikus kulcs, távirányítóval, alumínium indító gombbal
Oldallégzsákok elöl, függönylégzsákok (első és hátsó üléssorra)
Központi zár (ajtók, csomagtér ajtó, üzemanyagtöltő nyílás)
Vezetőoldali térdlégzsák 3 nyomógombos távvezérlő a központi zárhoz
Első biztonsági övek, terhelésfüggő överőszabályzóval és előfeszítővel
Elektromos, fűtött külső tükrök
Első biztonsági övek becsatolására figyelmeztető időzített hangjelzés (álló autónál nem él)
Alfa ugrókódos indításvédelem
Hátsó biztonsági övek, automata magasságállítással
FPS tűzmegelőző rendszer
"Follow me home" - világítás
Isofix rögzítési pontok a hátsó szélső üléseken
Mennyezetvilágítás késleltetéssel (elöl és hátul)
Oldalütközés védelmi merevítések az első és hátsó ajtókban
Rejtett szélvédőmosó fuvókák
6 irányban állítható vezetőülés deréktámasszal,
6 irányban állítható utasülés ABS EBD-vel
Első kartámasz tárolórekesszel
Pollenszűrő
Energiaelnyelő kormányoszlop, tengelyirányú és magasságállítással
Elektronikus kulcs
Tetőcsomagtartó rögzítési pontok
Kettős keresztlengőkaros első,
Multilink hátsó futómű
Napellenzők, az utasoldali megvilágított piperetükörrel
Elektromos első és hátsó ablakemelők
Színezett ablaküvegek
Hátsó kartámasz síalagúttal
Csomagrögzítő pontok a csomagtérben
Zseb az első ülések hátán
Vonóhorog előkészítés
CD-s rádió 8 hangszóróval
Vízhőmérséklet-, turbónyomásmérő dízeleknél
Vezető oldali kapaszkodó
Olajszint kijelző - analóg
Kilépővilágítás az első ajtókón, csillapított mozgású belső kapaszkodók
Utasoldali első légzsák kikapcsolási lehetőség
Külső csomagtér nyitási lehetőség - márkaembléma nyomással
Olvasó lámpák a mennyezeten
VDC menetstabilizáló (kipörgésgátló, kitörésgátló, dombsegéd, motorfékszabályozó, vészfékasszisztens)
Fehér színű háttérvilágítás a műszereken
Elektronikus Q2 differenciálzár
Fényezett külső visszapillantó tükrök
Kétzónás automata légkondícionáló (hőmérséklet és levegőbefúvás iránya oldalanként szabályozható)
Fehér színű első irányjelző
3. középső fejtámla hátul, állítható magassággal
Hűtött rekesz az első kartámaszban
Bőrkormány és bőr váltógomb
Sötét műanyag betétek (középkonzol, váltókulissza, kormány)
Fedélzeti számítógép és multifunkciós kijelző
Szemüvegtartó rekesz a mennyezeten
Fekete belső tér (mennyezet és oszlopok)
Szükségpótkerék
PTC kiegészítő fűtés (dízel motoroknál)
Distinctive alapfelszereltsége, Progression-on felül
225/50/17 könnyűfém kerekek (55E)
Krómozott küszöbbetétek
Bőr borítású sportkormány rádióvezérlő gombokkal
Fekete alumínium betétek (középkonzol, váltókulissza, kormány)
Sötétre krómozott betétek a műszerfalon és ajtókon
Billenthető vezető és utasülés lap (8 irányban állítható ülések),
Deréktámasz az utasülésnél
Megvilágított piperetükör a vezetőoldali napellenzőben
Sportos műszerek, fehér háttérvilágítással
Pollenszűrő aktív szénbetéttel
Sebességtartó automatika
Ködfényszórók
- életkor: 1.737 nap
- km óra állás: 185.676 km
- össz. menetidő: 2.647,28 óra (110,30 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.436,32 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 27,95 Ft/km
- átlagos napi futás: 106,89 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,35 %
Ha valakit érdekel, az oldalamon megtalál!
Akárhogy is van, lassan jön a búcsú napja. Ideje számba venni, hogy mit kell még az eladás előtt elintézni:
- rádió + kormányvezérlő illesztő kiszerelése,
- gyári rádió és a B&M visszarakása,
- Hifonics végfok kiszerelés,
- RCA + hangszórókábel kibontása a kárpit alól,
- Focal hangszórók visszacserélése a gyárira,
- nyári gumik visszarakatása a gyári felnikre,
- síalagút műanyag takaróját visszatenni,
-
Ami marad:
- bal első ködlámpa törött,
Az utolsó helyzetjelentésem szerint 182.449 km-nél az összes tankolt üzemanyag: 12.152,65 liter. A Spritmonitor.de szerint:
1 liter diesel = 2,64 kg CO2, akkor
12.152,65 liter = 32.083 kg CO2
Ha visszaosztom a megtett úttal, akkor 175,85 gramm CO2/km jön ki.
A katalógusadat: 142 gramm CO2/km
A különbség + 23,8%
Ennyit a katalógusadatok pontosságáról...
Csörinél jártunk Várpalotán.
Kicseréltük a hátsó kipufogó dobot, mert a külső rétege már le lett szedve, közel állt a kilyukadáshoz. Valami érdekes oknál fogva csak gyári rozsdamentes dobot lehet kapni, a kocsin nem ilyen volt.
Kaptunk egy új antennát, mert a régit elfogyasztotta a macska. Megelőzésként a hazaút után levettem. Így nem tudja megcsócsálni a macsek.
Az egr-hűtő fedelét is kicseréltük, még mielőtt elreped és megint ott maradok vele valahol. Végül is nem az egr van alatta, hanem csak egy egyszerű csőrendszer, ami az egr felé menő kipufogó gázt hűti. Amiről viszont nemmindenki tud, a műanyagban van egy vákumot tároló tartály is.
km: 183.020 km
Észrevettük azt is, hogy a bal első ködlámpa el van repedve. Azt hiszem, ezt már csak az új gazdája fogja kicserélni...
- életkor: 1.701 nap
- km óra állás: 182.449 km
- össz. menetidő: 2.602,93 óra (108,46 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.219,28 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,00 Ft/km
- átlagos napi futás: 107,26 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,376 %