Mutasd

>> Szerviz2011-11-16

Ma hivatalos márkaszervizben, a vásárlás helyén (Riegler - Győr) megejtettük az első "igazi" szervizt. Pontosan 33.333 km-el az órában álltunk be a parkolóba, mindenki örült, mert könnyű volt megjegyezni az óraállást :-)
Mint kiderült a cicus a garázs előtt nem csak a kocsi tetején szokott járni, hanem a motorházban is. A nyomok egyértelműek, a hideg estéken ide húzódott be.
Érdekes dolgokat tudtam meg. A "szervizszámláló" a menüben egyszerűen csak visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz. Az olajcsere független a szervizeléstől. Mindkét számlálót külön kell nullázni. Hibakód nincs a rendszerben.
Az olajban még hátralévő km-t a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja, csak kiolvasni lehet. 27.500 km után (5e körül volt már egy olajcsere) még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a komp szerint.
Az árakat kommentálás nélkül inkább leírom:
- levegőszűrő betét - 8.154 Ft
- pollenszűrő betét - 21.990 Ft
- olajszűrő - 5.979 Ft
- Selenia WR PE 5l - 18.100 Ft
- ablaktörlő lapátok - 6.933 ill. 6.559 Ft
- a 35ezres revizó díja - 17.978 Ft
Hazafelé készítettünk pár lírai képet.